Mgr. Martina Marková

Martina Marková řadu let působila jako novinářka, učitelka a právnička na Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy. V současné době pracuje na legislativním odboru Ministerstva vnitra. Přednáší ředitelům a učitelům škol a školských zařízení pracovněprávní problematiku v oblasti školství.

Další autoři

Mgr. Marek Buday

Marek Buday je právník a metodik veřejných zakázek. Působí na Univerzitě Karlově, odbor veřejných zakázek.

JUDr. Eva Janečková

Vystudovala Právnickou fakultu ZČU a zároveň Filozofickou fakultu UK v Praze. Od roku 2005 do roku 2014 pracovala na Úřadu pro ochranu osobních údajů, také na Oblastním Inspektorátu práce pro hl. m. Prahu, následně na MPSV. Specializuje se zejména na pracovní právo, ochranu osobních údajů, na právní problematiku vztahující se ke školským zařízením. Je autorkou řady článků a knih.

Ing. Gabriela Ivanco

Daňová poradkyně ze společnosti Mazars, specialistka v oblasti nastavování vysílacích struktur včetně mezinárodních daňových dopadů.

Mgr. Michal Florián

Od roku 2004 působí jako advokát v advokátní kanceláři Machytková, Sedláček, Vaca a spol., s.r.o. ve které se specializuje na přepravní právo.Problematikou mezinárodní přepravy a logistiky se zabývá po celou dobu své právní praxe, kdy se v rámci advokátní kanceláře podílí zejména na zastupování klientů z řad spedičních a dopravních společností, příjemců či odesílatelů zásilek. Věnuje se rovněž na přednáškové a publikační činnosti na téma mezinárodní přepravy a zasílatelství.

Mgr. Vladislava Křivová

Zaměřuje se na specializované právní služby zdravotnickým zařízením a zdravotnickým pracovníkům.Dále se zaměřuje na právní služby v mediální oblasti s důrazem na reklamu a komplexní právní servis pro podnikatele, výkonné umělce a vynálezce. Vystudovala Právnickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně.

Vít Baloušek

Vít Baloušek, reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, se specializuje na originální vzdělávání v oblastech: kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, digitální komunikace a sociální sítě a také v oblasti automotive.Je rovněž lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter a kreativní ředitel v reklamní agentuře. Nyní jako lektor a trenér předává své zkušenosti z praxe formou worskhopu. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu s názvem „Žijte a myslete kreativně".