PaedDr. Jan Mikáč
Jan Mikáč se věnuje lektorské a poradenské činnosti ve školství, kontrolám dokumentace škol, metodickým materiálům pro řízení škol.
Další autoři
Ing. Martin Mohapl, Ph.D.
Je odborný asistent na Fakultě stavební, VUT v Brně, kde na nové procesy a postupy spojené s digitalizací připravuje studenty. V rámci praxe se zabývá tepelnou ochranou budov, stavebním dozorem a vadami při realizaci objektů pozemního stavitelství.
Mgr. Tomáš Čermák
Tomáš Čermák je advokátem a působí v advokátní kanceláři Weinhold Legal od roku 1999. Je vedoucím pobočky Weinhold Legal v Brně.Je zodpovědný především za projekty týkající se fúzí a akvizicí a hospodářské soutěže. Má také zkušenosti v oblasti obchodního a pracovního práva a účastnil se řady rozsáhlých právních projektů.
Mezi jeho klienty patří významné slovenské i mezinárodní společnosti jako např. ProLogis, Microsoft, ExxonMobil/ESSO, RWE, CME, OHL, Hella, Sita a Enel.
Ing. Soňa Gullová, Ph.D.
Soňa Gullová působí jako vysokoškolský učitel na Vysoké škole ekonomické, kde vyučuje předmět Mezinárodní obchodní jednání a protokol.Je autorkou mnoha článků, skript, monografií i článků v odborném tisku.
Ing. Pavel Konečný
Od roku 2006 působí ve společnosti M KONZULT s.r.o. jako bezpečnostní poradce ADR a RID, je také lektor školení řidičů ADR. Vyučuje na České zemědělské univerzitě v oboru silniční a městská automobilová doprava.
Mgr. Petr Pantlík
Ing. Petr Pantlík pracuje na oblastním inspektorátu práce pro Středočeský kraj.Je pověřený zastupováním vedoucího oddělení inspekce II. – VTZ a stavebnictví.
Vít Baloušek
Vít Baloušek, reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, se specializuje na originální vzdělávání v oblastech: kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, digitální komunikace a sociální sítě a také v oblasti automotive.Je rovněž lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter a kreativní ředitel v reklamní agentuře.
Nyní jako lektor a trenér předává své zkušenosti z praxe formou worskhopu. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu s názvem „Žijte a myslete kreativně".