Petr Vančura
Od roku 2012 působí ve Special Service International Praha jako IT administrator.
Má starosti řízení service desk, administraci systémů MS Windows Server 2008/2012/2012R2, plánování a rozvoj IT infrastruktury společnosti.
Produkty související s autorem
Další autoři
MUDr. Zorjan Jojko
MUDr. Zorjan Jojko je členem Rady poskytovatelů Ministerstva vnitra, který působí jako externí odborný poradní sbor ministra zdravotnictví pro naplnění efektivní zdravotní politiky Ministerstva zdravotnictví v oblasti poskytování zdravotní péče. Sám působí jako kardiolog na ambulance neinvazivní kardiologie KARDIOMED s.r.o., píše odborné články na zdravotní téma a vystupuje na pravidelné konferenci Medidays.
Mgr. Ing. Radek Matouš
Radek Matouš je advokátem, který se ve své praxi zaměřuje na všechny oblasti individuálního a kolektivního pracovního práva, a je zakládajícím členem Czech Employment Lawyers Association, která sdružuje přední české odborníky na pracovní právo.Radek Matouš spolupracuje s advokátní kanceláří Dvořák Hager & Partners od roku 2015. Vedle své pracovněprávní agendy se věnuje také ochraně osobních údajů, obchodnímu právu a právu hospodářské soutěže. Radek vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze a mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze.
Bc. Hana Čipera Janská
Lektorka, koučka a personalistka, která od práce HR přešla na podporu lidí v nacházení spokojenosti v jejich životě. Této činnosti se věnuje již přes 20 let.
Mgr. Martin Krobot
Místopředseda České asociace nutričních terapeutů a odborný asistent Lékařské fakulty Masarykovy univerzity. Vlastnil ambulanci v Šumperku, kde se soustředil na potravinové alergie u dětí. Zabývá se dietním stravováním ve školních jídelnách.
Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.
Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.