PhDr. Irena Borkovcová
Irena Borkovcová řadu let pracovala jako učitelka i ředitelka MŠ.
Od roku 2007 působí na České školní inspekci jako školní inspektorka, náměstkyně pro inspekční činnost (do května 2011) a metodička. Je členkou metodické rady ústřední školní inspektorky a zástupkyní MŠMT ČR v síti projektu OECD ECEC.
Další autoři
Lucie Martínková
Lucie Martínková je BIM manažerka v AED project a.s., projekční a inženýrské kanceláři zabývající se převážně projektováním občanských a bytových staveb a navazující spolupráci při jejich realizaci. V současnosti zaměstnává AED přibližně 100 projektantů.
Mgr. František Korbel, Ph.D.
Mgr. František Korbel, Ph.D. je advokát, partner kanceláře HAVEL & PARTNERS a držitel České ceny za architekturu.Zároveň také vykonává další funkce: učí na katedře správního práva Právnické fakulty UK v Praze, je členem Legislativní rady vlády, stál za přijetím nového občanského zákoníku a trestního zákoníku jako náměstek ministra spravedlnosti pro legislativu a v neposlední řadě byl vedoucím autorského věcného záměru nového stavebního zákona.
PhDr. Václav Trojan, Ph.D.
Působil jako učitel na základní, speciální i střední škole, ale také jako ředitel gymnázia v Brně. Deset let vedl Centrum školského managementu PedF UK, je autorem řady vzdělávacích programů a koncepcí. Dlouhodobě spolupracuje s ČŠI, NPI a řadou vzdělavatelů DVPP, je odborným garantem několika projektů MAP. Svoje zkušenosti a poznatky často předává na konferencích, má na svém kontě několik knížek, kromě toho má bohatou publikační činnost nejen odbornou, ale také popularizační s cílem propagovat hodnotu ředitelské práce široké veřejnosti a podporovat ředitele škol. V neposlední řadě je stále v terénu v kontaktu s pedagogickými pracovníky i zřizovateli, věnuje se mentoringu ředitelů škol. Je zakladatelem Ředitelské akademie.
Dan Kresa
Dan Kresa získal znalosti studiem bezpečnosti, strategie a mezinárodních vztahů i prostřednictvím práce ve firmě Gordic, kde se zaměřuje na vzdělávací projekty a kybernetickou bezpečnost organizací a státu. Při svých školeních dovede upoutat pozornost a v posluchačích probudit zájem i nové rozměry přemýšlení o problematice.