PhDr. Irena Borkovcová

Irena Borkovcová řadu let pracovala jako učitelka i ředitelka MŠ.

Od roku 2007 působí na České školní inspekci jako školní inspektorka, náměstkyně pro inspekční činnost (do května 2011) a metodička. Je členkou metodické rady ústřední školní inspektorky a zástupkyní MŠMT ČR v síti projektu OECD ECEC.

Další autoři

JUDr. Jiří Gorčík

JUDr. Jiří Gorčík se jako advokát a právník dlouhodobě pohybuje v oblasti pracovněprávních vztahů. Má bohaté zkušenosti s veřejnou správou, personální a mzdovou problematikou, usiluje o minimalizaci sporů mezi zaměstnavateli a zaměstnanci.Kromě pracovního práva se specializuje na správní právo, zejména pak na správní řízení, agendu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím a řízení ve věcech podjatostí. Dále se specializuje na občanské právo a řešení sporů. Poskytuje také právní poradenství církevním organizacím.

Bc. Lukáš Hrňa

Obchodní manažer společnosti MiCoS Software, s.r. o.

Bc. Renata Bulvová

Renata Bulvová má mnohaleté zkušenosti s vlastním vedením a výukou kurzů a seminářů rétoriky a osobnostního herectví v různých školách a firmách. Je zakladatelkou Školy rétoriky.Absolvovala DAMU, katedru autorské tvorby, herectví a pedagogiky u prof. I. Vyskočila.

PhDr. Mgr. Michaela Šedá, Ph.D.

Michaela Šedá vystudovala magisterský obor speciální pedagogika se zaměřením na etopedii a psychopedii. Specializaci si rozšířila o specifické poruchy učení a učitelství prvního stupně. Doktorský titul získala na katedře speciální a inkluzivní pedagogiky Masarykovy univerzity. Od roku 2012 se věnuje v praxi dětem a mladistvým s poruchami chování a emocí, dále se věnuje problematice závislosti, dynamice školních kolektivů, poradenství a intervenci v prostředí škol. Výzkumnou činnost zaměřuje na poradenství a prevenci na základních školách.

Michal Orság

Michal Orság je ředitelem vzdělávací organizace EDUkační LABoratoř, která je tvořena učiteli z praxe.Je propagátorem formativního hodnocení a vydavatelem publikací Co funguje ve třídě, Efektivní výukové nástroje či Zavádění formativního hodnocení. Se svým týmem se také zabývá řešením syndromu vyhoření u učitelů a popularizací učitelského povolání. Vystudoval Pedagogickou fakultu Univerzity Palackého, učil anglický jazyk na základní a střední škole a nyní se věnuje inovacím ve školství a vzdělávání.

MUDr. Zdeňka Jágrová

Zdeňka Jágrová je ředitelka protiepidemiologického odboru pověřená zastupováním ředitele Hygienické stanice hlavního města Prahy.