PhDr. Irena Borkovcová

Irena Borkovcová řadu let pracovala jako učitelka i ředitelka MŠ.

Od roku 2007 působí na České školní inspekci jako školní inspektorka, náměstkyně pro inspekční činnost (do května 2011) a metodička. Je členkou metodické rady ústřední školní inspektorky a zástupkyní MŠMT ČR v síti projektu OECD ECEC.

Další autoři

Ing. Ladislav Šiška, Ph.D.

Ing. Ladislav Šiška, Ph.D. vystudoval obory Finance a Účetnictví a finanční řízení podniku na Vysoké škole ekonomické v Praze.Ing. Ladislav Šiška, Ph.D. vystudoval obory Finance a Účetnictví a finanční řízení podniku na Vysoké škole ekonomické v Praze. Po studiích působil pět let jako daňový poradce v advokátní kanceláři Kocián Šolc Balaštík, kde se soustředil na oblast účetnictví a daně z příjmů právnických osob. V rámci daňových auditů u klientů měl příležitost nahlédnout do souvislostí vnitřního chodu jejich organizací. Doktorská studia absolvoval na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně, kde dodnes působí na katedře podnikového hospodářství jako vyučující předmětů controlling a manažerské účetnictví. Zároveň je odborným asistentem na katedře manažerského účetnictví VŠE v Praze. Pravidelně vystupuje na tuzemských i mezinárodních konferencích. Současně působí jako zkušební komisař Institutu certifikace účetních pro předmět Manažerské finance. Odborně se zaměřuje zejména na problematiku měření výkonnosti podniků, řízení likvidity a nehmotných aktiv.

Vít Baloušek

Vít Baloušek, reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, se specializuje na originální vzdělávání v oblastech: kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, digitální komunikace a sociální sítě a také v oblasti automotive.Je rovněž lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter a kreativní ředitel v reklamní agentuře. Nyní jako lektor a trenér předává své zkušenosti z praxe formou worskhopu. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu s názvem „Žijte a myslete kreativně".

Mgr. Marie Šebelová

Marie Šebelová je advokátkou zaměřující se na právo reklamní, autorského a právo osobních údajů.Poslední tři roky se také v praxi intenzivně věnuje cizineckému právu. Publikovala například v časopisech Marketing & Media, Strategie či Trend marketing a je autorkou publikace Autorské právo.

Ing. Štěpána Těžká

Štěpána Těžká absolvovala magisterský program Mezinárodní studia na VŠE (vedlejší specializace Regionální studia a Evropská unie) a je projektovou manažerkou v Evropské rozvojové agentuře, s.r.o.Má na starosti především management mezinárodních dotačních projektů v rámci programu Erasmus+ a zprostředkování projektů mezinárodní spolupráce klientům z veřejné i soukromé sféry.

Mgr. Jiří Harnach

Jiří Harnach působí v oblasti veřejných zakázek bezmála 20 let. Od roku 2001 jako tajemník rozkladové komise předsedy ÚOHS a rovněž ředitel Legislativně-právního odboru tamtéž a od roku 2011 pak v advokátní kanceláři ROWAN Legal. Vítá každou příležitost podělit se o své zkušenosti s realizací řady zadávacích řízení a rovněž na poli procesního zastupování účastníků zadávacího řízení před ÚOHS. 

PhDr. Stanislav Gálik

Stanislav Gálik je česko-slovenský podnikatel, psycholog a inovátor. V současné době pracuje jako generální ředitel inovační laboratoře Aures Laboratories a je ředitelem pro inovace v AAA Auto.Od roku 2013 do 2015 přednášel na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity předmět Neuropsychologie rozhodování a působil jako předseda Central European Neuromarketing Association. V současné době Gálik přednáší na Masarykově univerzitě v Brně a také na vysoké škole Newton College v Praze.