PhDr. Irena Borkovcová
Irena Borkovcová řadu let pracovala jako učitelka i ředitelka MŠ.
Od roku 2007 působí na České školní inspekci jako školní inspektorka, náměstkyně pro inspekční činnost (do května 2011) a metodička. Je členkou metodické rady ústřední školní inspektorky a zástupkyní MŠMT ČR v síti projektu OECD ECEC.
Další autoři
Mgr. Ildikó Kőrösiová
Vzdelanie: Univerzita Komenského v Bratislave (magister práv, 2009)
Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2009-advokátsky koncipient)
Jazyky: anglický, maďarský, slovenský
Špecializácia: pracovné právo, obchodné právo, občianske právo hmotné
Prax: advokátsky koncipientVzdelanie: Univerzita Komenského v Bratislave (magister práv, 2009)
Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2009-advokátsky koncipient)
Jazyky: anglický, maďarský, slovenský
Špecializácia: pracovné právo, obchodné právo, občianske právo hmotné
Prax: advokátsky koncipient
Jan Novák
Jan Novák pracuje od roku 1994 v oblasti marketingu a médií.Je spolumajitelem reklamní agentury, kde působí jako konzultant a šéf klientského servisu. Jeho zaměřením je tvorba komunikačních strategií, budování značek a práce s daty a průzkumy trhu. Má zkušenosti s prácí v mezinárodních týmech i s lokálními firmami a značkami. Je lektorem v oboru marketingu, marketingových analýz a CRM a taktéž prezentačních zručností a vyjednávaní v anglickém jazyce.
Ing. Simona Pacáková
Ing. Simona Pacáková působí ve firmě ADU.CZ. Je auditorkou, daňovou poradkyní, soudní znalkyní v oboru ekonomika a dlouholetou lektorkou v oblasti účetnictví a daní.
Ing. Vladimír Zdražil
Ing. Vladimír Zdražil je členem metodické rady Svazu účetních, působí v oboru účetnictví od roku 2007 a dlouhodobě se věnuje lektorské činnosti a vedení účetnictví.
Mgr. Jan Fiala
Jan Fiala se profesně věnuje zejména oblasti školské legislativy a správního práva, je autorem či spoluautorem odborných publikací a metodických materiálů, a také odborným lektorem. Podílel se na novelizacích školského zákona po roce 2015, mj. se zabýval přípravou nového systému přijímacího řízení na střední školy nebo změnami maturitních zkoušek.