PhDr. Michal Kolář

Michal Kolář je přední český etoped a psychoterapeut. Řešením školního násilí a šikanování se zabývá více než třicet let. Vytvořil původní teorii, diagnostiku a léčbu školního šikanování. Realizoval první celonárodní výzkum výskytu šikanování na základních školách v ČR (2001). Vytvořil a ověřil Český školní program proti šikanování, který má nejlepší výsledky na světě.

Odborně garantoval projekt MIŠ – Minimalizace šikany (2005-2007). Problematiku školního násilí a šikanování přednáší na vysokých školách. Spolupracuje s Mezinárodní a Evropskou observatoří školního násilí, první nevládní organizací v USA Beyondbullies (beyondbullies.org), Ministerstvem školství ČR, Českou školní inspekcí a dalšími institucemi. Dlouhodobě se snaží uspokojovat zájem pedagogů a dalších odborníků o výcvikové kurzy zaměřené na prevenci tohoto destruktivního fenoménu. Kromě toho poskytuje konzultace, supervize a poradenskou službu.

Je autorem několika knih a publikací k této problematice: Skrytý svět šikanování (1997, 2000), Bolest šikanování (2001, 2005), Násilí a šikanování (2005), Nová cesta k léčbě šikany (2011), Výcvik odborníků v léčbě šikany (2013) atd. Publikuje v odborných a populárních časopisech.

Další autoři

Ing. Petr Šrutka

Zkušený konzultant v oblasti energetických úspor a využití obnovitelných zdrojů.Držitel oprávnění pro zpracování energetických auditů a posudků. V současné době působí jako konzultant v SEVEn Energy, s.r.o., kde se právě těmito činnostmi v kombinaci s možnostmi jejich financování zabývá.

Ing. Kateřina Pilařová, DiS.

Kateřina Pilařová je vedoucí oddělení hygieny a mládeže Krajské hygienické stanice Středočeského kraje.

Pavel Kovařík

Pavel Kovařík je majitelem společnosti SMARTLAB SOLUTIONS s.r.o., která se specializuje na tvorbu systémů pro internetový prodej a marketing.Společnost má na kontě několik e‑shopů, z nichž ty nejúspěšnější dosahují ročního obratu v desítkách milionů korun. Lektor se věnuje také poradenství a publikační činnosti v oblasti e-commerce a internetového marketingu.

Mgr. Veronika Odrobinová

Veronika Odrobinová je zakládající partnerkou advokátní kanceláře GT Legal. Předtím Veronika působila více než 20 let v několika mezinárodních advokátních kancelářích.Veronika Odrobinová je zakládající partnerkou advokátní kanceláře GT Legal. Předtím Veronika působila více než 20 let v několika mezinárodních advokátních kancelářích. Veronika je zprostředkovatelem kolektivních sporů jmenovaným Ministerstvem práce a sociálních věcí a místopředsedkyní spolku Czech Employment Lawyers Association, který sdružuje advokáty specializované na pracovní právo.  Veronika je doporučena mezinárodními žebříčky Chambers a Legal 500 pro pracovní právo. Vedle advokátní praxe se věnuje rovněž publikační a přednáškové činnosti, mj. přednáší pro vzdělávací agenturu VOX, nakladatelství Forum a je spoluautorkou komentáře k zákoníku práce nakladatelství C.H. Beck (2018).

Mgr. Ingrid Drozdíková

Ingrid Drozdíková vyštudovala odbor organická chémia na Prírodovedeckej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave.  Po šiestich rokoch praxe vo vedeckom odbore, aj ako vysokoškolský učiteľ, odišla v roku 2000 pracovať do médií. Počas viac ako desaťročnej praxe v printových médiách získala skúsenosti ako editor, publikovala články z oblasti tvorby legislatívy, politiky, hospodárstva, zdravotníctva, životného prostredia či pôdohospodárstva.  Od roku 2010 pôsobí ako editorka publikácie Osobná zodpovednosť a riziká štatutárnych zástupcov. Mgr. Ingrid Drozdíková s autormi tak poskytuje nepretržitý kvalitný aktualizačný servis, vďaka  ktorému si multimediálna publikácia udržuje stále svoju vysokú úžitkovú hodnotu.

PhDr. Kristýna Titěrová

Působí jako programová ředitelka a vedoucí služeb pro pedagogy v rámci obecně prospěšné společnosti META, jež nabízí podporu pedagogům a školám, pokud se potýkají se specifickými potřebami dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ).Absolventka Filozofické fakulty UK v Praze, obor kulturologie. Podílela se na vzniku portálu www.inkluzivniskola.cz a vývoji vzdělávacích aktivit pro pedagogy v oblasti inkluze žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ). Vzdělávacím aktivitám, poradenství pedagogům a tvorbě a vývoji metodických materiálů se věnuje i nadále jako metodička a vedoucí služeb pro pedagogy. Dlouhodobě prosazuje inkluzivní opatření v oblasti vzdělávání dětí a žáků s OMJ. Od listopadu 2017 má na starosti i programové směřování organizace, networkové a advokační aktivity.