PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
Zora Syslová pracovala jako učitelka mateřské školy a od roku 1992 do roku 2009 jako ředitelka mateřské školy v Brně.
Nyní působí jako odborná asistentka na katedře primární pedagogiky PdF MU v Brně, kde je garantem oboru učitelství pro mateřské školy. Je dlouholetou členkou řídicího týmu Projektu podpory zdraví v mateřské škole, lektoruje pro vzdělávací střediska v celé České republice a přispívá do většiny časopisů s předškolní tematikou. Rovněž je členkou výboru Asociace předškolní výchovy, rady Asociace profese učitelství a Národní rady Unie školských asociací ČR – CZESHA.
Další autoři
Mgr. Jana Černá Tomanová, Ph.D.
Jana Černá Tomanová je psycholožka a psychoterapeutka se specializací na páry, rodiny a léčbu poruch příjmu potravy. Společně s dalšími kolegy v roce 2004 zavedli do Čech model účinné terapie poruch příjmu potravy – Vícerodinnou terapii. Má psychologickou poradnu v Liberci.
Mgr. Martin Synkule, MA
Martin Synkule je jednatelem Evropské rozvojové agentury, s.r.o.Mgr. Martin Synkule, MA je jednatelem Evropské rozvojové agentury, s.r.o. Absolvoval magisterské programy Evropská studia na Univerzitě Karlově a Mezinárodní vztahy na Durham University ve Velké Británii. V současné době dokončuje doktorské studium a zároveň přednáší na Univerzitě Karlově aktuální zahraniční problematiku. Přes 8 let se věnuje návrhům a realizaci projektů v oblastech sociálních inovací, vzdělávání, spolupráce měst a regionálního rozvoje. Působil jako externí hodnotitel projektů Národní agentury, je registrovaným hodnotitelem Technologické agentury ČR a zároveň se podílel na vyhodnocování projektů financovaných ERDF. Má rozsáhlou zkušenost s programem Erasmus+, OP VVV a mnoha dalších.
PhDr. Mgr. Ing. Lukáš Smutný, MBA, MSc., v. r.
Lukáš Smutný je pedagog a vedoucí pracovník ve školství, působí jako lektor a garant kvalifikačních studií. Již čtyři roky je garantem programu MBA pro ředitele škol a školských zařízení, pořádaného Ústavem práva a právní vědy, o.p.s. a v letošním roce 2016 se stal také autorizovaným lektorem pro oblast společného vzdělávání.
Ing. Stanislav Zelenka, Ph.D.
Stanislav Zelenka se zabývá problematikou fleet managementu již více než čtrnáct let.Nejprve v dodavatelské sféře, následně jako ekonomický redaktor a poradce. Jeho hlavním zaměření je komplexní ekonomika vozového parku.
V roce 2008 založil Českou Asociaci Fleet Managementu a do roku 2017 působil jako její president. V roce 2012 založil společnost AUTOauction Group, ve které dodnes působí jako její výkonný ředitel. Společnost se specializuje na prodej firemních vozidel formou elektronických aukcí.
Stanislav vystudoval Provozně ekonomickou fakultu na České zemědělské univerzitě, obor Ekonomika a management a následně Dopravní fakultu na ČVUT, obor Inženýrská informatika v dopravě a spojích.
Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková
Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť.
V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.
Ing. Martina Škrdlantová
Ing. Martina Škrdlantová se věnuje řízení ordinací. Lékařům přednáší o marketingu a managementu, financích a cenových otázkách ve zdravotnictví. Její specializací jsou kalkulace cen. Má bohaté zkušenosti z praxe a je konzultantem řady větších i menších praxí po celé republice. Působí také jako ředitelka zubní kliniky Studio 32 v Praze.