Radek Baloun

Radek Baloun aktuálně pracuje ve společnosti Asseco Central Europe, a. s. Má bohaté zkušenosti získané během 30 let v různých pozicích ve veřejné správě i v ICT sektoru. Dříve zastával pozici tajemníka Magistrátu Hradec Králové. Věnuje se inovacím ve veřejné správě, které jsou realizovány prostřednictvím moderních informačních technologií.

Je zapojen do řady aktivit a projektů, které podporují rozvoj českého eGovernmentu, včetně portálu občana a katalogu služeb. Také dlouhodobě působí v rámci ICTU. Radek Baloun je častým řečníkem na konferencích týkajících se tématu eGovernment.

Další autoři

Ing. Robert Piffl

Robert Piffl vystudoval ČVUT FEL - katedru kybernetiky. Od roku 1992 se zabývá problematikou elektronických forem dokumentů v rámci jejich životních cyklů a s tím související technologickými a legislativními aspekty. V současné době na Ministerstvu vnitra působí v týmu připravujícím nové právní předpisy v oblasti archivnictví a spisové služby.

Mgr. Slavomír Trnkócy

Slavomír Trnkócy pôsobí na katedre ústavného práva PF TU v Trnave od roku 2001.Vo svojej vedeckej a pedagogickej činnosti sa venuje najmä problematike Ústavného práva a jeho vzťahu s ostatnými odvetviami právneho poriadku, vzťahu práva a morálky a zabezpečuje výučbu predmetov Ústavné právo Slovenskej republiky I. a II. Rozhodovacia činnosť ústavných súdov I. a II. a Ústavný súd Slovenskej republiky a význam jeho rozhodovacej činnosti I. a II..

Mgr. David Kříž

David Kříž je absolventem jednooborové psychologie na MUNI. Absolvoval různé kurzy (Rorschachova metoda, Koučovací kurz pro psychology), aktuálně je frekventantem psychoterapeutického výcviku gestalt psychoterapie v institutu Dialog. Zároveň působí jako školní psycholog na základní škole a v ambulanci klinického psychologa PhDr. Adama Suchého. Rád pracuje s předškolními dětmi a adolescenty. Při práci využívá kromě terapeutického dialogu i mindfulness přístup a metody groundingu a relaxace. V ambulanci pracuje aktuálně převážně s populací osob, které prožívají genderovou inkongruenci.

Mgr. Veronika Špornová

Veronika Špornová, advokátka AK Špornová, má dlouholeté zkušenosti s poskytováním právních služeb podnikatelům.V rámci své činnosti se zaměřuje právě na řešení jejich problémů, přípravu smluv, směrnic a celkového nastavení fungování společností. Při své činnosti využívá také vlastní praktické zkušenosti z provozu e-shopu.

Ondřej Macků

Konzultant online marketingu se zaměřením na sociální sítě, který se staral v nejlepších českých digitálních agenturách o velké firmy a organizace jako je Tesco, O2, Evropa 2, L’Oréal, Ulož.to, DPD, ODS a mnoho dalších.Mnoho z nich školil, tvořil jim strategie a sám se staral o jejich profily nebo vedl tým, který měl vše na starosti. Sociálním sítím se věnuje již 6 let a pořád ho baví, stejně jako ho baví předávat znalosti dalším lidem na školeních a vidět, jak se v problematice zlepšují.

Ing. Jeanne Bočková, MBA

Jeanne Bočková je ředitelkou  Centra pro talentovanou mládež, z.s.(CTM). CTM nabízí individualizovanou výuku v online kurzech pro talentované a motivované žáky a studenty od 11 do 18 let. Kurzy jsou vedeny v angličtině našim mezinárodním týmem instruktorů či instruktory partnerských univerzit a organizací. CTM dále nabízí přípravu na SAT zkoušku absolvováním testů PSAT, přípravu na mezinárodně uznávané zkoušky Advanced Placement (AP exam).  Ve spolupráci s The College Board organizuje zkoušky Advanced Placement na českých a slovenských gymnáziích. Pro děti a studenty od 5 do 14 let organizuje víkendový program Objevitelské soboty a Letní program CTM. Jeanne Bočková zodpovídá za rozvoj programu zejména v České republice, rozšiřuje povědomost o programu, motivuje další studenty, školy, rodiče a učitele k zapojení do programu CTM. Má dlouholeté manažerské a poradenské zkušenosti se strategickým poradenstvím pro různé typy organizací včetně neziskovek. Věnuje se rozvoji programu a nabídky vzdělávání pro talentované studenty, vytvořila  a organizuje program Objevitelské soboty podle vzoru CTY Ireland pro zvídavé a nadané žáky od 5 do 14 let.