Zdeněk Křížek

Zdeněk Křížek je absolventem obchodní akademie.

Do roku 1998 pracoval ve vedoucích pozicích na ČSSZ, kde se zabýval problematikou exekučního řízení ve věcech pojistného na sociální zabezpečení a nemocenského pojištění. Od roku 1999 pracuje v renomované účetní společnosti, kde se věnuje pracovněprávní problematikou, personalistikou a vedením mzdového účetnictví pro zaměstnavatele a OSVČ.

Zdeněk Křížek působí jako dlouholetý lektor personalistiky a mzdového účetnictví pro personální a školící agentury. Kromě této lektorské činnosti publikuje do odborných časopisů. 

Další autoři

Petr Karkovský

Petr Karkovský, člen Komory logistických auditorů ČR, je poradcem a auditorem logistiky se zaměřením na oblasti interní logistiky, řízení zásob a plánování výroby.Působil dlouhou dobu ve středním i vrcholovém managementu v potravinářské oblasti. V nadnárodní potravinářské společnosti  získal řadu praktických zkušeností v oblasti projektového řízení a Balance Scorecard. V současnosti je také členem České asociace interim managementu. 

Mgr. Denisa Klempířová

Mgr. Denisa Klempířová je metodik předarchivní péče Ministerstva vnitra.Odbornou správou dokumentů se zabývám téměř 10 let. V minulosti jsem působila, jako konzultant a metodik spisové služby jednoho z dodavatelů eSSL. Později jsem se rozhodla poznat problematiku také ze strany původce archiválií, a proto svou kariéru zaměřila více na veřejnoprávní sektor. Metodickou činnost jsem vykonávala např. v rámci Ministerstva průmyslu a obchodu, kde jsem se mimo jiné podílela na implementaci robustních agendových informačních systémů, jako Ošetřovné pro OSVČ či AIS MPO. Od listopadu 2023 jsem metodičkou předarchivní péče na Ministerstvu vnitra, kde se zaměřuji na výkon spisové služby u původců dokumentů, spolupracuji na tvorbě normativních právních aktů a dále se specializuji na Národní standard pro elektronické systémy spisové služby a problematiku týkající se atestací eSSL.

Jakub Zakouřil

Jakub začal studium na Vysoké škole s oborem Bankovnictví a pojišťovnictví. Na magisterském studiu se však začal věnovat daním, u kterých zůstal do dnes. Od roku 2021 pracuje v PKF APOGEU jako Senior Tax Consultant a věnuje se dani z příjmu u právnických osob.

Jan Talášek

Jan Talášek je manažerem CAFM a odborným konzultantem se specializací na softwarovou podporu facility managementu a dílčí oblasti, jako je sběr dat a tvorba pasportizačních dat.Dále se zaměřuje na metodickou podporu značení a kódování a na integrační vazby mezi CAFM, dalšími informačními systémy a grafickou prezentací ve formátech CAD a GIS. Je členem profesního sdružení facility manažerů IFMA CZ a působil také jako člen jejího představenstva. Je držitelem certifikátu facility manažer, získaného na VŠE Praha a znalcem v oboru oceňování nemovitostí, získaném na Institutu Franka Dysona – Vysoké školy realitní v Brně. Přednáší na řadě vysokých škol problematiku SW podpory facility managementu. Pravidelně vystupuje se zkušenostmi ze zavádění CAFM systémů na odborných konferencích a seminářích. O zkušenostech se SW podporou se rovněž dělí s posluchači několika akreditovaných kurzů v ČR.

Bc. Jaroslav Burda

Mgr. Michal Čermák

Mgr. Michal Čermák byl v minulosti ředitel úseku veřejných zakázek Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, nyní je zadavatelem veřejných zakázek na ČVUT v Praze.Podílí se dále jako poradce pro zadávání veřejných zakázek s obzvláště složitými předměty plnění pro ministerstva a ústřední orgány státní správy a zdravotnické zařízení; Vyučuje veřejné zakázky na Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Je vlastníkem poradenské společnosti CERAP, s.r.o. – www.cerap.cz, která se zaměřuje zejména na zadávání veřejných zakázek v IT.