Dlouhodobě spolupracujeme s týmem renomovaných odborníků, kteří vám prostřednictvím našich publikací, časopisů, seminářů a dalších vzdělávacích kurzů předávají vždy nejaktuálnější a ověřené informace. Naši autoři a lektoři jsou špičkami ve svých oborech, zkušení a respektovaní experti, jejichž cílem je poskytnout vám právě takové rady, díky nimž se neztratíte v labyrintu legislativy, měnících se povinností a nových rizik. Vždy rádi zodpovědí vaše dotazy a vždy jim bude záležet na vaší zpětné vazbě.
Ing. Vladimír Volko
Lektor, konzultant kouč. Hlavní činností je poradenství v oblasti zvyšování výkonnosti podniku v řadě oblastí managementu. Poradenská praxe od roku 1997 v řadě oblastí pro klienty z: automotive, strojírenství, plastikářství, strojní a záměčnická výroba, stavebnictví či služby. Zkušenosti jako top manger výrobní firmy. Spoluvlastník poradenské firmy VI - Value Innovation, s.r.o.Odborně se věnuji zejména následujícím oblastem: Lean production systems & process optimalization, Quality management & Manufacturing Management Systems, Project management, Risk management & Economics and Financial Management a další.
Mgr. Michael Koliha
Michael Koliha je advokát a specialista na farmaceutické a zdravotnické právo.Během své kariéry zastupoval klienty v řízeních před Státním ústavem pro kontrolu léčiv, Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže, ale i před soudy ve sporech o náhradu škody na zdraví. Svým klientům také radí v oblasti reklamy na léčiva a farmaceutické produkty.
Ing. Tomáš Tragan, Ph.D., MiFireE, IRMCert
Tomáš Tragan se pohybuje v oblastech řízení rizik 20 let. Již na vysoké škole byl jedním ze spoluzakladatelů pracoviště Laboratoř výzkumu a managmentu rizik (LabRisk) působící pod VŠB TUO. 15 let pracuje pro makléřskou společnost RENOMIA, a.s., lídra pojistného trhu s mezinárodní působností, kde má na starosti poradenství klíčovým klientů v oblastech analýzy a řízení rizik.Pečuje také o celkovou metodiku risk based přístupu ke správě pojistných programů klíčových klientů společnosti. Má kvalifikaci v řízení rizik potvrzenou získáním certifikátu Institution of Risk Management (THEIRM) v Londýně.
Ing. Regina Kubcová
Specializuje se oblast organizace práce a času, nastavování kvalitních pracovních postupů a efektivní řízení projektů.Jejím cílem je maximálně zefektivnit práci, nastavit funkční komunikační kanály, smysluplné postupy práce, ušetřit finanční prostředky a zabývat se projekty i činnostmi podle priorit na základě čísel, a ne domněnek či pocitů.
Ing. Tomislav Langkramer
Má více než patnáctileté zkušenosti na vedoucích pozicích s údržbou a správou nemovitostí a s vedením úklidových firem.Obdržel certifikáty ve všech stupních kvalifikace managementu pro úklid u České společnosti pro jakost (nejvyšší stupeň certifikátu - Úklidový specialista). Je expertem Českého institutu pro akreditaci, o.p.s. pro úklidové služby a jako manažer údržby. Má zkušenosti z úklidového oboru v oblasti zadávání zakázek.
Mgr. Eliška Miklíková
Eliška Miklíková je advokátkou trvale spolupracující s mezinárodní advokátní kanceláří Eversheds Sutherland Dvořák Hager. Specializuje se zejména na mezinárodní právo soukromé včetně mezinárodních smluv a na soudní a rozhodčí řízení.V současné době vede projekt kompletní revize smluvní dokumentace pro významného českého exportéra strojů a investičních celků.
Ing. Martina Škrdlantová
Ing. Martina Škrdlantová se věnuje řízení ordinací. Lékařům přednáší o marketingu a managementu, financích a cenových otázkách ve zdravotnictví. Její specializací jsou kalkulace cen. Má bohaté zkušenosti z praxe a je konzultantem řady větších i menších praxí po celé republice. Působí také jako ředitelka zubní kliniky Studio 32 v Praze.
Ing. Kateřina Pilařová, DiS.
Kateřina Pilařová je vedoucí oddělení hygieny a mládeže Krajské hygienické stanice Středočeského kraje.
Michal Rada
Předseda Odborné skupiny pro přístupnost veřejné správy a veřejných služeb. Dlouhodobě se věnuje eGovernmentu a modernizaci veřejné správy na národní i evropské úrovni.Stál u zrodu klíčových projektů eGovernmentu, jako jsou základní registry, je jedním z mnoha spoluautorů datových schránek. Je spoluautorem právních předpisů v oblasti eGovernmentu a výkonu veřejné správy. Věnuje se dlouhodobě také oblasti architektury eGovernmentu.
Mgr. Václava Holušová
Pracuje v Úřadu pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví na pozici vedoucí oddělení stavebních výrobků a technických zařízení v odboru státního zkušebnictví. Je zodpovědná za oznamování českých subjektů posuzování shody v oblasti stavebních výrobků a za kontrolu jejich činnosti. Také zastupuje ČR ve Stálém výboru pro stavebnictví, což je poradní orgán Evropské komise.
RNDr. Jiří Lošťák, Ph.D.
Franšízingu se věnuje od roku 1998. V roce 2004 otevřel svoji poradenskou kancelář v Olomouci. V témže roce se stal řádným členem České asociace franšízingu a od roku 2006 je členem Správní rady ČAF. Poskytuje služby v oblasti poradenství v celé České a Slovenské republice.Vystudoval Přírodovědeckou fakultu UP Olomouc (Matematika-Fyzika, Výpočetní technika), kde získal v roce 1989 doktorát. Je absolventem Českého institutu pro marketing (CIMA). Studoval Brno Business School PF VUT Brno (MBA Nottingham Trend University) a v roce 2018 dokončil doktorandské studium na VŠB - TU Ostrava obor Podniková ekonomie a management.
Ing. Václav Neumajer
Václav Neumajer má dlouholeté zkušenosti s hodnocením návrhů a průběhu řešení projektů výzkumu a vývoje především u MPO, MŠMT a TA ČR, z hlediska jejich ekonomických charakteristik a platné legislativy.Byl a je členem mnoha Rad programů podpory výzkumu a vývoje u různých poskytovatelů poskytujících podporu. V oblasti daňového zvýhodnění se pohybuje od začátku jeho uplatňování. Zná dobře problémy vyskytující se při řešení projektů výzkumu a vývoje jak z vlastní zkušenosti (dlouhodobě byl zaměstnán ve výzkumu), tak z posledních 25 let, kdy byl výkonným předsedou Asociace výzkumných organizací.