Logo AIVD
Seminář

Akreditovaný seminář: Projektové vyučování v praxi

Jak správně připravit a vést školní projekt

Termín: 16. 9. 2020
Místo konání: Centrum Klimentská

V téměř na každé škole se realizují nějaké projekty. Řada z nich však v praxi selhává, končí zklamáním žáků i pedagoga. Skutečný projekt je velmi efektivní vyučovací metodou. Vyžaduje aktivní zapojení žáků a přesné postupy. Projektová výuka je povinnou součástí Šablon III. Seznamte se s ověřenými způsoby, jak projekt správně připravit a vést.

Seminář má akreditaci MŠMT: Č.j.: MSMT- 21411/2020-4-577. Účast lze hradit prostřednictvím Šablon.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Seminář má akreditaci MŠMT: Č.j.: MSMT- 21411/2020-4-577. Účast lze hradit prostřednictvím Šablon.

Cíl semináře:

Prostřednictvím metod a forem aktivního učení, jako je modelová lekce, evokační metody, zážitková a pedagogická reflexe či diskuse, poznáme, co je podstatou projektu, projektového vyučování a integrované tematické výuky. Cílem akreditovaného semináře je seznámit vás s tím, jak projektové vyučování přispívá k inkluzi. Vysvětlíme si rozdíl mezi projektovým vyučováním a integrovanou tematickou výukou a společně zanalyzujeme příklady projektů. Dozvíte se, co by měl učitel umět a znát, co je v projektu nezbytné, co důležité a co vítané, abyste byli schopni připravit a realizovat úspěšný projekt. Nebudou chybět ani příklady různých typů projektů.

Klikněte zde pro detailní program semináře.

Komu je seminář určen:

Akreditovaný seminář Projektové vyučování v praxi je určen pedagogickým pracovníkům ZŠ a SŠ.   

Další informace:

Jako účastník obdržíte OSVĚDČENÍ o jeho absolvování, které můžete využít ve svém CV. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě.

 

Program akreditovaného semináře (9:00–16:00 hod.)

  • Integrovaná tematická výuka × projektové vyučování
  • Specifické postupy při přípravě a realizaci projektů
  • Ukázky integrované tematické výuky a projektového vyučování
  • Co by měl učitel umět a znát, aby zahájil fungující projekt
  • Cíle a kritéria hodnocení
  • Efektivní zpětná vazba, vnitřní motivace k učení a čtení

Mgr. Jiří Hruška

Jiří Hruška je uznávaným lektorem, mentorem a učitelem s mnohaletou praxí. Věnuje se moderním pedagogickým tématům, jako je formativní hodnocení, společné vzdělávání či efektivní metody výuky, kde je aktivní především poznávající žák. Je učitelem s mnohaletou praxí. Od roku 2002 působí jako lektor v oblasti dalšího vzdělávání a podpory pedagogů. Zabývá se například ekologickými tématy, globální výchovou, působil ve Výzkumném ústavu pedagogickém v rámci projektu Metodika II. Je autorem a spoluautorem celé řady publikací a vzdělávacích programů.

Centrum Klimentská

Akce se koná v prostorách Centra Klimentská (rohový žlutý dům, vchod je z vedlejší Helmovy ulice)


Doprava:

Metrem linky B do stanice Florenc. Od stanice metra následně 500 metrů pěšky do ulice Klimentská.

Tramvají do stanice Těšnov a následně 200 metrů pěšky do ulice Klimentská.

Parkování:

Placená parkoviště v okolí naleznete na následujících místech: Klimentská, Stárkova, Těšnov, Nábřeží Ludvíka Svobody, Florenc.

Mapa

Také doporučujeme