Cíl konference o EET
Konference cílí na podrobné seznámení s velkou daňovou novinkou roku 2016. EET bude pro účastníky představeno ze všech nezbytných úhlů – informačního, procesního a implementačního. Vystupující spadají do různých spekter s rozdílným očekáváním po zavedení EET, což bude pro účastníky a jejich praxi velmi užitečné. Prostor je vymezen také na Vaše dotazy a připomínky. Nepodceňujte přípravu a neodkládejte ji na poslední chvíli!
První část konference je navržena tak, aby představila elektronickou evidenci tržeb zevrubně pro všechny zainteresované strany. Odpolední část bude zacílena již přímo podle jednotlivých vln, a to s důrazem na vlnu první, jež se dotkne ubytovacích a stravovacích zařízení, pak druhou, která zahrne také maloobchod a velkoobchod, a následně závěrečný řečník připraví na EET i zástupce, jež budou spadat do dvou zbylých implementačních fází. Účastníci budou po absolvování konference vědět, jak se na EET připravit prakticky a jak se vyhnout sankcím, jež dosahují výše až 500 000 Kč.
Téma roku 2016 představeno od A do Z za jediný den – klíčoví představitelé veřejné i soukromé sféry na jednom místě – prostor pro diskuzi a Vaše dotazy
Podrobnosti o programu najdete zde.
Komu je konference určena
- účetní
- daňoví poradci
- ekonomové
- podnikatelé (FO i PO) – restauratéry, hoteliéry, prodejce a další osoby, které inkasují v hotovosti nebo stravenkami
- podnikatelé, kteří provádějí hotovostní prodeje
1. vlna EET: UBYTOVÁNÍ, STRAVOVÁNÍ A POHOSTINSTVÍ
2. vlna EET: MALOOBCHOD, VELKOOBCHOD
3. vlna EET: ZEMĚDĚLSTVÍ, DOPRAVA, OSTATNÍ ČINNOSTI/SVOBODNÁ POVOLÁNÍ
4. vlna EET: VYBRANÁ ŘEMESLA, VÝROBNÍ ČINNOST
Další informace
Každý účastník konference obdrží CERTIFIKÁT. V ceně konference jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k dispozici zde.
Program konference
Týká se Vás zásadní novinka roku 2016? Přenechte vysvětlení změn na nás! Navštivte konferenci s klíčovými odborníky na DPH, legislativu a experty v odvětvích, jichž se EET dotkne.
Účast prozatím potvrdili tito odborníci:
-
JUDr. Alena Schillerová, Ph.D., náměstkyně ministra financí pro daně a clo,
-
Ing. Václav Stárek, prezident Asociace hotelů a restaurací ČR: strategie a řízení politiky AHR ČR, řízení činnosti Rady a Prezidia AHR ČR; vnější vztahy – veřejné instituce, ministerstva, SOCR, CzechTourism; HOTREC; metodická podpora v oblasti legislativy; Nadace AHR ČR; viceprezident Svazu obchodu a cestovního ruchu
- Ing. Lukáš Kozák, poradce ministryně pro daně a clo, Ministerstvo financí ČR,
- Radomil Bábek, předseda Asociace podnikatelů a manažerů,
- Bedřich Danda, předseda představenstva Sdružení podnikatelů a živnostníků České republiky.
Harmonogram dne
6 vystoupení: den konání: 14. 9. 2016: 9:00–16:10
8:00–9:00 Registrace účastníků
9:00–9:05 Zahájení konference
9:05–11:00 Dopolední blok
9:05-10:00 – EET obecně – JUDr. Alena Schillerová, Ph.D. (náměstkyně ministra financí pro daně a clo)
- O co jde a jak se připravit
- Legislativa a její odraz v praxi
- Ukotvení do kontextu
- Koho se týká a do jaké míry
- Očekávání – klady vs. zápory
- Inspirace – zkušenosti ze zahraničí
10:00-11:00 – EET a princip fungování – Ing. Lukáš Kozák (poradce náměstkyně pro daně a clo, MF ČR)
- Jednotlivé vlny: časový harmonogram, rozdíly
- Co je potřeba zavést?
- Jak EET funguje
- Co je k tomu zapotřebí
11:00–11:30 Coffee break
11:30–13:00 Polední blok
11:30-12:00 – Úvodní slovo k vystoupení asociací, svazů a sdružení – Ing. MArta Nováková (prezidentka Svatu obchodu a cestovního ruchu ČR)
12:30-13:00 – Druhá vlna – Radomil Bábek (předseda Asociace podnikatelů a manažerů)
13:00–14:00 Oběd v hotelové restauraci
14:00–16:00 Odpolední blok
14:00-15:00 – Třetí a čtvrtá vlna EET– Bedřich Danda (předseda představenstva Sdružení podnikatelů a živnostníků ČR)
15:00-16:00 – První vlna EET – Ing. Václav Stárek (prezident Asociace hotelů a restaurací ČR, viceprezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR)
16:00 Závěrečné slovo
(změna programu vyhrazena)