Logo AIVD
Konference

Konference: Jak řídit školu v roce 2019 a nezešílet

Aktuální povinnosti ředitelů základních a středních škol

Termín: 3. 12. 2018
Místo konání: Hotel Artemis****

Konference: Jak řídit školu v roce 2019 a nezešílet

Děsí vás nadmíra administrativy a papírování při vedení vaší školy? Víte, jaké legislativní změny vás čekají ve školním roce 2018/2019? Vedete správně archivaci a skartaci školních dokumentů po GDPR? Zorientujte se v požadavcích na vaši už tak náročnou práci. Zúčastněte se konference a budete v obraze!

2 290 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl konference:

Celostátní setkání ředitelek a ředitelů přináší přehled nejrizikovějších aspektů spojených s vedením školy. Připravili jsme pro vás bohatý program plný doporučení, jak se vypořádat s aktuálními povinnostmi a změnami nejen v legislativě. Dozvíte se, co konkrétně změnilo GDPR v rámci archivace a skartace školní dokumentace, jak postupovat v případě správního řízení. Poradíme také, jak ideálně nalákat nového pedagoga do vašeho sboru či jakou komunikační strategii zvolit v případě zaměstnance-potížisty.

Podívejte se na připravovaný program konference.

Komu je konference určena:

Ředitelům a zástupcům ředitele, vedoucím učitelům základních a středních škol, ale i školských zařízení.

Další informace:

Každý účastník naší konference obdrží CERTIFIKÁT, který může využít jako doklad o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně konference jsou podkladové materiály, drobné dárky, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd.

Z připravovaného programu konference 3. 12. 2018 (9.00–15.30):

  • Legislativní novinky ve školním roce 2018/2019
    Mgr. Vítězslav Němčák, Ph.D., ředitel Odboru legislativy MŠMT
  • Archivnictví a spisová služba škol po GDPR
  • Správní řízení ve škole – Jaké jsou pravomoci ředitele
    RNDr. Eva Urbanová, specialistka na spisovou službu
  • Dozvuky GDPR ve školách: Nejasnosti a nové poznatky
    Mgr. Radomír Pivoda, advokát a pověřenec řady škol
  • Jak se vypořádat s administrativní zátěží na vaší pozici
  • Spolupráce ředitele a pedagoga: Práce s novými a problémovými zaměstnanci
    Mgr. Miloslav Hubatka, pedagog s dlouholetou praxi na pozici ředitele ZŠ

Změna programu vyhrazena.

Těšíme se na vás!

Tým Nakladatelství FORUM

 

RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA

Odborná lektorka kurzů na téma spisové služby, datových schránek a správního řádu. Mnoho let pracovala jako odborná referentka Odboru školství, mládeže a sportu Krajského úřadu Středočeského kraje a metodička spisové služby a datových schránek. V současné době se specializuje na vedení spisové služby ve školách. Působí na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy, zároveň pravidelně publikuje ve školských časopisech. Má pedagogické, přírodovědné a manažerské vzdělání. Byla lektorkou projektu vzdělávání „eGovernment ve Středočeském kraji“ a garantem oblasti elektronická spisová služba v rámci pracovní skupiny projektu „Rozvoj eGovernmentu ve Středočeském kraji“.

Mgr. Bc. Vítězslav Němčák, Ph.D.

Vítězslav Němčák v současnosti působí jako ředitel odboru legislativy MŠMT. Podílí se na zpracování návrhů právních předpisů nejen v tomto ministerstvu, ale také jako člen poradního orgánu vlády – v pracovní komisi Legislativní rady vlády. Je právním expertem v rozkladových komisích ministra školství, mládeže a tělovýchovy a ministryně spravedlnosti. Ve státní správě působil také na Ministerstvu spravedlnosti, kde zastával vedoucí pozice v právních a legislativních odděleních. Působil také jako odborný stážista na Velvyslanectví ČR ve Francii a u Soudního dvora Evropské unie. Dále se věnoval výuce legislativního procesu v seminářích ústavního práva, Právnická fakulta Masarykovy univerzity. Publikoval články v odborných časopisech (Právník, Správní právo, Časopis pro právní vědu a praxi, Státní zastupitelství), články na odborných webových stránkách a příspěvky ve sbornících z odborných konferencí.

Mgr. Radomír Pivoda

Radomír Pivoda se specializuje na ochranu osobních údajů a implementaci nařízení GDPR do praxe nejen školských zařízení. Aktuálně také působí jako pověřenec pro řadu škol. Dále se věnuje právu duševního vlastnictví, autorskému právu, ochraně osobnosti a právu informačních technologií. Klientům poskytuje komplexní poradenství v otázkách ochrany proti neoprávněným zásahům do práv k nehmotným statkům a proti zásahům do práva na ochranu osobnosti. Má zkušenosti s problematikou filmového a hudebního průmyslu a mezinárodní koprodukce. Dříve působil v mezinárodních kanceláři PwC Legal, následně v kanceláři Havel, Holásek & Partners. V roce 2016 založil Radomír Pivoda vlastní advokátní praxi zaměřenou na právo duševního vlastnictví a trvale spolupracuje s kanceláří Pavelka & Partners v oblasti práva obchodních společností a GDPR poradenství obchodním korporacím. V současnosti se intenzivně zabývá dopadem nařízení GDPR na vzdělávací instituce.

Mgr. Miloslav Hubatka

Miloslav Hubatka vystudoval Ústav pedagogických věd Filozofické fakulty Masarykovy univerzity. Přes dvacet let pracoval ve školství, z toho 10 let jako ředitel základní školy se zaměřením na moderní technologie a rozvoj nadání a talentu dětí. Zabývá se oblastmi, které se týkají rozvoje nadání a potenciálu dětí a moderními technologiemi ve výuce a rozvoji managementu škol. V současné době se věnuje lektorské, mentorské, poradenské a publikační činnosti. Založil a vede portály zaměřené na rozvoj nadání dětí (www.nadanedite.cz) nebo využití myšlenkových map (www.mindmaps.cz) a mnohé další.

Hotel Artemis****

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Artemis, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Olympik a Tristar). Hotel se nachází nedaleko stanice metra Invalidovna linky B.

Adresa:

U Sluncové 71/14,

180 00 Praha 8

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti přímo před hotelem.

Přečtěte si více informací o hotelu.

Místo konání je bezbariérově přístupné.

Mapa

Také doporučujeme