
Konference: Jak řídit školu v roce 2019 a nezešílet
Aktuální povinnosti ředitelů základních a středních škol
Termín: 3. 12. 2018
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání
Děsí vás nadmíra administrativy a papírování při vedení vaší školy? Víte, jaké legislativní změny vás čekají ve školním roce 2018/2019? Vedete správně archivaci a skartaci školních dokumentů po GDPR? Zorientujte se v požadavcích na vaši už tak náročnou práci. Zúčastněte se konference a budete v obraze!
Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.
Cíl konference:
Celostátní setkání ředitelek a ředitelů přináší přehled nejrizikovějších aspektů spojených s vedením školy. Připravili jsme pro vás bohatý program plný doporučení, jak se vypořádat s aktuálními povinnostmi a změnami nejen v legislativě. Dozvíte se, co konkrétně změnilo GDPR v rámci archivace a skartace školní dokumentace, jak postupovat v případě správního řízení. Poradíme také, jak ideálně nalákat nového pedagoga do vašeho sboru či jakou komunikační strategii zvolit v případě zaměstnance-potížisty.
Podívejte se na připravovaný program konference.
Komu je konference určena:
Ředitelům a zástupcům ředitele, vedoucím učitelům základních a středních škol, ale i školských zařízení.
Další informace:
Každý účastník naší konference obdrží CERTIFIKÁT, který může využít jako doklad o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně konference jsou podkladové materiály, drobné dárky, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd.
Z připravovaného programu konference 3. 12. 2018 (9.00–15.30):
- Legislativní novinky ve školním roce 2018/2019
Mgr. Vítězslav Němčák, Ph.D., ředitel Odboru legislativy MŠMT - Archivnictví a spisová služba škol po GDPR
- Správní řízení ve škole – Jaké jsou pravomoci ředitele
RNDr. Eva Urbanová, specialistka na spisovou službu - Dozvuky GDPR ve školách: Nejasnosti a nové poznatky
Mgr. Radomír Pivoda, advokát a pověřenec řady škol - Jak se vypořádat s administrativní zátěží na vaší pozici
- Spolupráce ředitele a pedagoga: Práce s novými a problémovými zaměstnanci
Mgr. Miloslav Hubatka, pedagog s dlouholetou praxi na pozici ředitele ZŠ
Změna programu vyhrazena.
Těšíme se na vás!
Tým Nakladatelství FORUM
|
|
|
|
|
|

Hotel Artemis****
U Sluncové 71/14, Praha 180 00
Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Artemis, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Olympik a Tristar). Hotel se nachází nedaleko stanice metra Invalidovna linky B.
Adresa:
U Sluncové 71/14,
180 00 Praha 8
Doprava:
Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.
Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.
Autem – parkovat lze na parkovišti přímo před hotelem.
Přečtěte si více informací o hotelu.
Místo konání je bezbariérově přístupné.