Konference:  Legislativní nátřesk ve spisové službě od 1. 7. 2023

Konference: Legislativní nátřesk ve spisové službě od 1. 7. 2023

Digitalizace – legislativa 2023 – datové schránky

Termín: 31. 5. 2023
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Spisovou službu čeká další legislativní nátřesk změn! Víte, co přinese novela vyhlášky pro spisovou službou už od 1. 7. 2023? Jak zatočí s datovými formáty a jak jednotlivé změny ovlivní proces skartačního řízení? Jaký směr dodá novela Národního standardu pro eSSL atestačním pravidlům od 1. 7. 2023? Nebo jak si poradit s dalším nášupem změn u datových schránek? Na konferenci se zaměříme i na tzv. koverzní poštu od chytrou službu České pošty.

Přihlaste více účastníků a profitujte z množstevních slev!

Počet kusů 234
Sleva 15 %20 %25 %

5 490 Kč
bez DPH

Cíl konference

Cílem konference je předat vám informace ke všem novinkám a změnám ve výkonu spisové služby. Jednotliví odborníci vám srozumitelně a na příkladech z praxe vysvětlí, jak si co nejefektivněji poradit se změnami u datových schránek v roce 2023.

Upozorníme i na žhavé změny v archivní vyhlášce pro spisovou službu, které musíte dodržovat už od 1. 7. 2023. Zároveň vyjde v účinnost i novela Národního standardu pro elektronické systémy spisové služby, která udá jasný řád atestačním pravidlům od 1. 7. 2023.

 Přijďte si pro nejvýznamnější informace, které se ve spisové služby za poslední desetiletí udály!

Pro podrobný program klikněte zde.

Komu je akce určena                                     

Konference je určena všem veřejnoprávním původcům, kteří zajišťují výkon i vedení spisové služby. Jedná se zejména o spisové pracovníky, metodiky spisové služby, tajemníky, ředitele, referenty, asistentky, sekretářky, účetní, IT techniky a všechny vedoucí pracovníky. 

Další informace

Jako účastník konference obdržíte CERTIFIKÁT o jejím absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně je také záznam celé konference.

 

Konference začíná v 9 hodin, předpokládané ukončení programu je cca ve 14:00. Na konci konference bude pro prezenční účastníky praktický networking.

Témata konference:

  1. Legislativní mela od 1. 7. 2023 – Změny ve vyhlášce o výkonu spisové služby 
    • Jak se mění výkon spisové služby od 1. 7.?
    • Jaký postup zvolit při výkonu spisové služby v souladu s požadavky eSSL?
    • Jaké jsou upravené povinnosti původců spisové služby?

 2. Převrat v digitalizaci spisové služby – ­Novela Národního standardu eSSL 2023

    • Jaké změny na vás chystá novela NSESSS?
    • Jak ovlivní digitalizaci veřejné správy?

3. Nášup novinek k atestacím eSSL od 1. 7. 2023  – Jaké parametry musí splňovat váš systém eSSL?

    • Jaké atestační podmínky musí splňovat systém eSSL?
    • Kdy musí původce začít používat atestovaný program?

 4. Změny v datovkách od 1. 1. a 1. 7. 2023 – Na jaké další změny se připravit?

    • Jaké hlavní změny v datových schránkách od 1. 1.?
    • Na jaké další změny v datovkách se připravit od 1. 7.?
    • Typy, triky a vychytávky v datových schránkách

 5. Konverzní pošta – Jaké jsou výhody pro orgány veřejné správy?

    • Jaké jsou přínosy služby pro orgány veřejné moci
    • Jak konverzní pošta funguje
    • Česká pošta jako kontaktní místo veřejné správy

(změna programu vyhrazena)

Ing. Lubomír Fedák

Již 24 let působí u České pošty, s. p. odpovědný za obchodní část produktů Hybridní pošty, především tedy tisk a obálkování. Podílel se na tvorbě projektů jako PohledniceOnline nebo Konverzní pošta, která poslední dobou silně nabývá na důležitosti. Přispívá k digitalizaci odesilatelů zásilek, které musí být z principu nebo ze zákona odesílány jako originály dokumentů. Běžně se podílí na implementaci velkých projektů přechodu na Konverzní poštu a jsem spoluautorem obchodních podmínek, smluvních ustanovení a cenotvorby produktů Hybridní pošty.

Jan Frk

Jan Frk je jedním z vedoucích pracovníků firmy S oftware602.Problematice eGovernmentu se profesně věnuje již více než
patnáct let. Pro svou erudici a bohaté praktické zkušenosti je často žádán jako externí poradce pro eGovernment a spisovou
službu u řady ústředních orgánů státní správy. S nimi mimo jiné spolupracuje na přípravě příslušných legislativních norem a
metodických pokynů.

Milan Vodička

Milan Vodička působil v letech 1993-2009 jako manažer nadnárodních softwarových firem, od roku 1995 jako daňový poradce, člen Komory daňových poradců ČR, dále působil jako garant oblasti IT/ITC, od r. 2013 je vedoucím sekce pro informační technologie KDP ČR a dále je členem Technology Tax Committee při CFE Europe.

Petr Stiegler

Petr Stiegler se většinu své profesní kariéry věnuje realizaci projektů eGovernmentu. V minulosti se podílel např. na budování Informačního systému datových schránek, zavádění CzechPOINTu na České poště nebo digitalizaci stavebního řízení. V současné době vede v rámci České agentury pro standardizaci tým, který se věnuje přípravě procesu atestací elektronických spisových služeb. Je vedoucí oddělení atestací eSSL České agentury pro standardizaci

Tomáš Bezouška

Tomáš Bezouška je presidentem Institutu pro správu dokumentů, odborného spolku zaměřeného na rozvoj a propagaci dobrých postupů spisové služby a správy dokumentů předevšm v organizacích veřejné správy. Jako zástupce Institutu se podílí na úpravách spisovenské legislativy v pracovní skupině Ministerstva vnitra, je spoluautorem Metodického návodu pro kontrolu eSSL, publikuje a přednáší k tématům spisové služby, eGovernmentu a kybernetické bezpečnosti. Působní rovněž jako hlavní metodik poradenské společnosti INADVISORS.

Praha, Hotel Olympik

Praha, Hotel Olympik

Sokolovská 138, Praha 8 180 00

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Olympik, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Artemis a Tristar).

 

Adresa:

Sokolovská 138, Praha 8 186 76

 

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti v hotelovém komplexu.

 

Přečtěte si více informací o hotelu. Místo konání je bezbariérově přístupné.

5 490 Kč
bez DPH

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout