Logo AIVD
Konference

Konference: Povinnosti provozovatele budovy v roce 2017

Aktuální témata ve facility managementu

Termín: 6. 12. 2016
Místo konání: Hotel Olšanka

Hledáte odpovědi na otázky ohledně facility managementu? Rádi byste měli přehled o chystaných legislativních změnách? Chcete mít jistotu, že projdete veškerými kontrolami bez zbytečných problémů? Přinášíme Vám první konferenci pod záštitou úspěšné publikace Manuál provozovatele budovy, na které se budete moci podělit o své zkušenosti s řadou odborníků z praxe. Vstupte do roku 2017 perfektně připraveni!

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Záměr konference

Cílem konference Povinnosti provozovatele budovy v roce 2017 je srozumitelně a komplexně vás seznámit s legislativními novinkami a jejich uplatňováním v praxi. Jednou z takových změn je i úprava vyhlášky o energetických posudcích a auditech, který vešla v účinnost 11. 10. 2017. 

Dalším tématem budou revize technických zařízení budov či to, jak projít kontrolami bez zaváhání. Sestavili jsme pro Vás různorodý program, díky kterému získáte přehled v těch nejdůležitějších oblastech facility managementu.

Aktualizovatelný program naleznete zde!

Konference začíná v 9:00, předpokládané ukončení je do 16:00.

Komu je konference určena                                     

Konference je určena vedení firem a organizací, facility manažerům i správcům budov. Konference bude přínosná pro každého, kdo vlastní či spravuje nebytové prostory.

Další informace

Každý účastník konference obdrží CERTIFIKÁT. V ceně konference jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k dispozici zde.

 

VÝBĚR Z TÉMAT CELODENNÍ KONFERENCE:
 

1. Legislativní novinky v roce 2017 (Ing. Jindřich Pater)

  • Novela stavební zákona – současný stav, předpokládané úpravy. 
  • Změny zákona o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci po novelizaci
  • Nový zákon o zadávání veřejných zakázek – stručná charakteristika.
  • Informace k připravovanému zákonu o stavebních výrobcích – hlavní zásady

2. Dotační program Úspory energie 2 a jeho využití ve facility managementu (Ing. Pavel Sehnal)

  • Podporované aktivity
  • Forma a výše podpory
  • Postup podávání žádostí
  • Realizace projektu a proplacení dotace

3. Revize technických zařízení – jak se vyhnout postihům (Tomáš Fencl)

4. Energetický audit nově od 11. 10. 2017 (Ing. Petr Šrutka)

  • Přehled právních předpisů v oblasti energetické účinnosti
  • Změny vyplývající z novely zákona o hospodaření energií a prováděcí vyhlášky o energetickém auditu a posudku
  • Efektivní nástroje pro snižování energetické náročnosti.

5. Kontroly, inspekce a možné sankce od nového roku (Mgr. Petr Pantlík)

 

Časový harmonogram

8:00–9:00 registrace účastníků a ranní káva

9:00–11:30 dopolední blok s diskusemi

11:30–12:15 oběd formou bohatého bufetu (polévka, výběr ze 4 hlavních jídel, salátový bar, minidezerty) 

12:15–14:00 polední blok s diskusemi

14:00–14:20 coffee break (káva, sladké a slané chuťovky)

14:20–16:00 odpolední blok s diskusemi

 

(změna programu vyhrazena)

Tomáš Chadim

Odborník v oblasti energetické efektivity, produktový manažer společnosti ČEZ ESCO a.s. pro oblasti energetického managementu a energetického poradenství

Ing. Jindřich Pater

Jindřich Pater je místopředsedou ČKAIT – Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě. Je autorizovaným inženýrem TZS, TPS a EA. Působí také jako člen Redakční rady časopisu Zprávy a informace ČKAIT a člen Hodnotitelské poroty Ceny Inženýrské Komory ČKAIT. Je autorem pomůcek elektronického profesního informačního systému ČKAIT PROFESIS. Spolupracuje s MPSV v rámci skupiny Bezpečnost na staveništi a s MPO ČR při Radě vlády pro stavebnictví.

Ing. Pavel Sehnal

Majitel společnosti Anylopex plus s.r.o. a projektový manažer divizí AG Grant, AG Energy a AG Projekt. Věnuje se přípravě žádostí o dotace z programu OPŽP, OPPIK, SZIF i z programu IROP. Zároveň také administruje výběrová řízení.

Ing. Petr Šrutka

Zkušený konzultant v oblasti energetických úspor a využití obnovitelných zdrojů. Držitel oprávnění pro zpracování energetických auditů a posudků. V současné době působí jako konzultant v SEVEn Energy, s.r.o., kde se právě těmito činnostmi v kombinaci s možnostmi jejich financování zabývá.

Hotel Olšanka

Akce se koná v prostorách Hotelu Olšanka***, Táboritská 23/1000, Praha 3.

 

Doprava:

Dostanete se k nám:

- tramvají číslo 5, 9, 15, 26, 55, nebo 58 na zastávku Olšanské náměstí,

- autobusem číslo 136, nebo 175 na zastávku Olšanské náměstí,

- metrem linkou A (zelená) na stanici Flora.

Hotel je od stanice metra vzdálen 5 minut (cca. 350 m.) chůzí z kopce po ul. Jičínská.

- vlastním autem

Pro účastníky, kteří k dopravě zvolí vlastní automobil, nabízíme možnost parkování v podzemních garážích hotelu, vjezd z ulice Lupáčova. Cena parkování je 60 Kč / 1 hodina nebo 300 Kč / 1 den.

Na Praze 3 platí modré zóny, v některých ulicích lze využít parkovací automaty. Vzhledem k husté dopravě v této části Prahy doporučujeme využít MHD.

 

Přečtěte si více informací o hotelu. Místo konání je bezbariérově přístupné.