Logo AIVD
Konference

Konference: Zahraniční obchod a celní řízení 2019

Nová legislativa – Změny v DPH – Intrastat – Balíček mobility EU

Termín: 9. 10. 2018
Místo konání: Hotel Artemis****

Zahraniční obchod a celní řízení čekají revoluční změny. Jak se vyrovnat se zátěží, kterou přinese tuzemským firmám dorovnání platů řidičů v rámci balíčku mobility EU? Jak Vaše podnikání ovlivní změny v DPH a co všechno budou moci celníci nově kontrolovat? Připravili jsme pro Vás speciální konferenci, kde na jednom místě a z úst těch nejpovolanějších odborníků zjistíte, co všechno Vás v příštím roce čeká a jak se se změnami v praxi vypořádat.

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl konference

Cílem konference Zahraniční obchod a celní řízení 2019 je upozornit vás na chystané legislativní změny a poradit vám, jak se s nimi v praxi co nejlépe vypořádat. Ať už se jedná o změny v DPH, novelu zákona o celní správě nebo balíček mobility EU, vše tvrdě dopadne na vaše podnikání. Nezapomínáme ani na oblíbené téma Intrastat a v rámci přednášky vám poradíme, jak se vypořádat s největšími záludnostmi vykazování.

Pro detailní program konference klikněte zde.

Komu je konference určena                                     

Konference Zahraniční obchod a celní řízení 2019 je určena obchodním a finančním ředitelům, celním deklarantům, obchodním referentům, účetním, pracovníkům celního, logistického a obchodního oddělení a v neposlední řadě samozřejmě také vedení organizace.

Další informace

Každý účastník konference obdrží CERTIFIKÁT. V ceně konference jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd.

 

Konference začíná v 9 hodin, předpokládané ukončení programu je cca v 15:30. Po každém vystoupení bude následovat odborná diskuse, v rámci níž budou účastníci moci klást dotazy.

Témata konference:

  • Změny v dovozu a vývozu 2019
  • Balíček mobility EU a jeho dopad do obchodování a dopravy v rámci EU
  • Záludnosti vykazování v Intrastatu a jak na ně vyzrát
  • Změny v DPH 2019
  • Novela zákona o celní správě: více pravomocí pro celníky?

(změna programu vyhrazena)

Časový harmonogram:

  • 8:00–9:00 registrace účastníků a ranní káva
  • dopolední blok s diskusemi
  • oběd formou bohatého bufetu (polévka, výběr ze 4 hlavních jídel, salátový bar, minidezerty)
  • polední blok s diskusemi
  • coffee break (káva, sladké/slané chuťovky)
  • odpolední blok s diskusemi
  • 15:30 Závěrečné slovo

Ing. Jiří Štrupl

Ing. Jiří Štrupl – metodik celního řízení; Generální ředitelství cel. Od roku 2009 do současnosti pracuje jako metodik celního řízení na Generálním ředitelství cel v Praze. Předtím pracoval řadu let v praktickém výkonu činností celního řízení na Celním úřadě Mělník. Aktivně se účastní jednání na tvorbě evropské i národní legislativy, včetně mezinárodních jednání při Evropské komisi. Stanovuje s celostátní působností konkrétní postupy při převádění legislativy do praxe a vytváří metodiku pro oblast celního řízení, např. formou tvorby interních předpisů celní správy a stanovisek. Jeho pracovní zařazení zahrnuje též lektorskou činnost v rámci celní správy i vůči veřejnosti a spolupráci s ostatními orgány státní správy při výkonu jejich působnosti, zejména s orgány finanční správy v oblasti daně z přidané hodnoty.

Ing. Petr Rožek, Ph.D.

Petr Rožek je v současnosti jediným certifikovaným lektorem INCOTERMS 2020 v ČR. Je také autorem stejnojmenné publikace a zároveň výkonným ředitelem Svazu spedice a logistiky. Lektorsky se věnuje problematice Incoterms, dopravy a pojištění zásilek, a udržitelnému rozvoji v dopravě a logistice.

Marek Reinoha

Marek Reinoha pracuje jako poradce v oblasti cel a unijního obchodu, je certifikován Mezinárodní obchodní komorou (ICC) jako lektor dodacích doložek INCOTERMS 2010. Od roku 1991 působil na Federálním ministerstvu obchodu na Ústřední celní správě jako celní úředník, v roce 1992 nastoupil na Ministerstvo financí na Generální ředitelství cel, kde po několika letech působil jako ředitel celního úřadu. Od roku 2004 se již výhradně věnuje lektorské a publikační činnosti. Soustřeďuje se na témata celních předpisů, celní problematiky, problematiky DPH a SPD po vstupu ČR do EU, INCOTERMS nebo zahraničního obchodu.

Hotel Artemis****

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Artemis, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Olympik a Tristar). Hotel se nachází nedaleko stanice metra Invalidovna linky B.

Adresa:

U Sluncové 71/14,

180 00 Praha 8

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti přímo před hotelem.

Přečtěte si více informací o hotelu.

Místo konání je bezbariérově přístupné.

Mapa

Také doporučujeme