Logo AIVD
Seminář

Živé vysílání: Správní řízení (nejen) v mimořádné době

Povinnosti ředitele - dokumentace - přijímací řízení

Termín: 11. 2. 2021
Místo konání: Online – živý přenos

Mění mimořádná opatření postupy správního řízení? S čím musíte už teď počítat v rámci přijímacího řízení? I při uzavření školy platí striktní pravidla zahájení, vedení i ukončení správního řízení nebo evidence dokumentů. Na semináři projdeme vše, co aktuálně potřebujete vědět.

4 290 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Důležité:

    Vzhledem k aktuální situaci a v souladu s vládním nařízením proběhne seminář v online podobě. Přesto nepřijdete o nic důležitého. Můžete počítat s možností pokládat dotazy. Navíc budete mít k dispozici nahrávku a k informacím se tak budete moci kdykoliv vrátit.

    Cíl živého vysílání

    Proces správního řízení je nutné znát nejen z pohledu správního řádu, ale i spisové služby a datových schránek, což naplňuje svým obsahem tento seminář, který všechny tři oblasti nenásilnou formou spojuje v efektivní způsob vedení správního řízení v 1. stupni. Zároveň se účastník semináře dozví, jak řešit odvolání, a co dělat v případě sporu zákonných zástupců.

    Cílem semináře je seznámit účastníky s efektivním postupem ředitele školy při přijímání dětí, žáků a studentů ke vzdělávání.

    Pod tímto odkazem naleznete program semináře.

    Komu je živé vysílání určeno

    Seminář je určen vedoucím pracovníkům škol mateřských, základních a středních, resp. jiným pověřeným osobám, které se ve škole zabývají správním řízením.

    Další informace

    Jako účastník živého vysílání obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické materiály a nahrávka vysílání.

    PROGRAM ŽIVÉHO VYSÍLÁNÍ (9:00-13:00)

    • Legislativa versus mimořádná opatření MŠMT
    • Povinnosti ředitelů v oblasti přijímacího řízení
    • Co je správní orgán a kdo oprávněná úřední osoba
    • Jaký je postup při uzavření školy
    • Jak správně evidovat a odesílat dokumenty
    • Co obnáší odvolací řízení v oblasti školství

    + prostor pro závěrečnou diskusi s lektorkou

    RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA

    Odborná lektorka kurzů na téma spisové služby, datových schránek a správního řádu. Mnoho let pracovala jako odborná referentka Odboru školství, mládeže a sportu Krajského úřadu Středočeského kraje a metodička spisové služby a datových schránek. V současné době se specializuje na vedení spisové služby ve školách. Působí na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy, zároveň pravidelně publikuje ve školských časopisech. Má pedagogické, přírodovědné a manažerské vzdělání. Byla lektorkou projektu vzdělávání „eGovernment ve Středočeském kraji“ a garantem oblasti elektronická spisová služba v rámci pracovní skupiny projektu „Rozvoj eGovernmentu ve Středočeském kraji“.

    Online – živý přenos

    Místo konání:

    Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu e-mailem.


    Také doporučujeme