Logo AIVD
Konference

Byznys fórum: Změny a výzvy v zahraničním obchodě 2018

Legislativní novinky – Celní řízení – Nové příležitosti

Termín: 31. 10. 2017
Místo konání: Praha, Hotel Olympik

Zavedli jste všechny legislativní změny, které loni postihly oblast zahraničního obchodu, v praxi své společnosti správně? Víte, na co si dát pozor v roce 2018? Které země by měly být vašimi novými exportními prioritami? A víte, jak se změní dodací podmínky při jednotlivých druzích přepravy zboží? Těšíme se na vás na říjnovém zahraničně–obchodním byznys fóru, kde získáte odpovědi, rady i nové kontakty.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl konference

Cílem byznys fóra Změny a výzvy v zahraničním obchodě 2018 je srozumitelně a komplexně seznámit s firmy angažované v zahraničním obchodě s množstvím aktuálních novinek v legislativě a novými obchodními příležitostmi. Odborníci vám osvětlí především praktické důsledky legislativních změn. Také vás upozorní na nové zahraničně-obchodní priority a nastíní, kterým směrem by se vaše obchodní aktivity měly ubírat, aby se vám v roce 2018 dařilo. Získejte zajímavou inspiraci i odpovědi na své dotazy.

Prohlédněte si detailní program byznys fóra.

Komu je byznys fórum určeno                                     

Byznys fórum Změny a výzvy v zahraničním obchodě 2018 je určeno členům statutárních orgánů a výkonného managementu, jednatelům, členům dozorčích rad a představenstev, ředitelům a vedoucím manažerům.

Další informace

Každý účastník obdrží CERTIFIKÁT. V ceně jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu byznys fóra a teplý oběd.

Byznys fórum začíná v 9 hodin, předpokládané ukončení programu je cca do 16 hodin. Po každém vystoupení bude následovat odborná diskuse, v rámci níž budou účastníci moci klást dotazy.

Témata byznys fóra:

  • Změny chystané pro rok 2018:
    • uplatňování DPH
    • vykazování údajů pro INTRASTAT
    • celní předpisy
    • celní sazebník
  • Novela zákona o DPH navázaná na změnu celních předpisů
  • Dodací podmínky INCOTERMS, charakteristika a vyžití v jednotlivých druzích přepravy zboží
  • Mimounijní obchod:
    • pravidla provádění celního řízení
    • celní sazebník EU (TARIC)
    • problematika DPH
  • Nové příležitosti na globálních trzích v roce 2018
    • Ukrajina
    • Rusko
    • Čína
    • … a další

Časový harmonogram:

8:00–9:00 registrace účastníků a ranní káva
9:00–11:00 dopolední blok s diskusemi
11:00–11:45 oběd formou bohatého bufetu (polévka, výběr ze 4 hlavních jídel, salátový bar, minidezerty)
11:45–14:00 polední blok s diskusemi
14:00–14:20 coffee break (káva, sladké/slané chuťovky)
14:20–16:00 odpolední blok s diskusemi
16:00 Závěrečné slovo

 Změna programu vyhrazena.

PhDr. Václav Lídl

Václav Lídl je analytikem Výzkumného centra AMO se specializací na postsovětský prostor. Je doktorandem v oboru Mezinárodní teritoriální studia na Institutu mezinárodních studií Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. V rámci studia absolvoval studijní stáž na University College London, Moskevské státní univerzitě a na Státním institutu ruského jazyka v Moskvě. Odborně se zaměřuje na zahraniční a vnitřní politiku post-sovětských zemí.

Mgr. Josef Vachtl

ředitel Celního úřadu pro hlavní město Prahu

Ing. Jiří Štrupl

Ing. Jiří Štrupl – metodik celního řízení; Generální ředitelství cel. Od roku 2009 do současnosti pracuje jako metodik celního řízení na Generálním ředitelství cel v Praze. Předtím pracoval řadu let v praktickém výkonu činností celního řízení na Celním úřadě Mělník. Aktivně se účastní jednání na tvorbě evropské i národní legislativy, včetně mezinárodních jednání při Evropské komisi. Stanovuje s celostátní působností konkrétní postupy při převádění legislativy do praxe a vytváří metodiku pro oblast celního řízení, např. formou tvorby interních předpisů celní správy a stanovisek. Jeho pracovní zařazení zahrnuje též lektorskou činnost v rámci celní správy i vůči veřejnosti a spolupráci s ostatními orgány státní správy při výkonu jejich působnosti, zejména s orgány finanční správy v oblasti daně z přidané hodnoty.

Ing. Petr Rožek, Ph.D.

Petr Rožek je v současnosti jediným certifikovaným lektorem INCOTERMS 2020 v ČR. Je také autorem stejnojmenné publikace a zároveň výkonným ředitelem Svazu spedice a logistiky. Lektorsky se věnuje problematice Incoterms, dopravy a pojištění zásilek, a udržitelnému rozvoji v dopravě a logistice.

Mgr. Bc. Jan Hebnar, MBA

Jan Hebnar, bývalý obchodní diplomat působící v Pekingu v letech 2009 až 2012, vystudoval právo a mezinárodní vztahy na Masarykově univerzitě v Brně a MBA na Peking University. Zabývá se Asií, asijskou ekonomikou, společností a kulturou, přednáší na vysokých školách v ČR a Šanghaji interkulturní management, strategický management a mezinárodní vyjednávání. Je členem dozorčí rady European Chamber in China a šéfredaktorem komunitního občasníku o podnikání v Číně Šanghaj Plus, vydávaného Generálním konzulátem České republiky v Šanghaji. V současné době vede konzultační a obchodní společnost SINOVIA, která se obchodem s Čínou zabývá.

Praha, Hotel Olympik

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Olympik, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Artemis a Tristar).

Adresa:

Sokolovská 138, Praha 8 186 76

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti v hotelovém komplexu.

Přečtěte si více informací o hotelu. Místo konání je bezbariérově přístupné.

Mapa

Také doporučujeme