Pavel Křepelka

Pavel Křepelka se zaměřuje na odstraňování předvídatelných, ale nevyhnutelných bariér v růstu úspěšných společností. Využívá know-how FOUR DECISIONS na základě certifikace mezinárodní koučingové společnosti Gazelles International. Přináší jednoduché, praktické a ihned realizovatelné know-how a nástroje pro podnikání a růst.

Další autoři

Mgr. Rudolf Jakubec

Rudolf Jakubec je ředitelem výchovného ústavu pro děti a mladistvé s nejzávažnějšími poruchami chování v Boleticích.

Ivana Nohová

Ivana Nohová je II. viceprezidentskou Profesní komory požární ochrany.Přes 14 let projektovala pozemní stavby a 2 roky pracovala jako investiční technik na velkých průmyslových stavbách. Řídila také stavební prevenci na HZS Královéhradeckého kraje. V současnosti externě vyučuje na ČVUT Praha a vede odborná školení.

Mgr. Zdeněk Cvejn

Zdeněk Cvejn působí jako vedoucí odboru veřejných zakázek na Univerzitě Karlově.

Mgr. Jana Černá Tomanová, Ph.D.

Jana Černá Tomanová je psycholožka a psychoterapeutka se specializací na páry, rodiny a léčbu poruch příjmu potravy. Společně s dalšími kolegy v roce 2004 zavedli do Čech model účinné terapie poruch příjmu potravy – Vícerodinnou terapii. Má psychologickou poradnu v Liberci.

Jiří Beranovský

Jednatel a společník ve společnosti EkoWATT CZ s. r. o., energetický a ekonomický analytik, specialista MPO č. 072, fyzikální inženýr a certifikovaný projektant pasivních domů, LEED Green Associate, SB Tool CZ Consultant, odborný asistent na Katedře ekonomiky, manažerství a humanitních věd při FEL na ČVUT Praha.Specializace: Analýza a optimalizace energetických systémů, efektivní využívání energie, obnovitelné zdroje, investiční strategie, tvorba podnikatelských záměrů, ekonomická a finanční analýza, studie proveditelnosti, energetické audity OZE a budov, Průkazy energetické náročnosti budov (PENB).

PhDr. Mgr. Michaela Šedá, Ph.D.

Michaela Šedá vystudovala magisterský obor speciální pedagogika se zaměřením na etopedii a psychopedii. Specializaci si rozšířila o specifické poruchy učení a učitelství prvního stupně. Doktorský titul získala na katedře speciální a inkluzivní pedagogiky Masarykovy univerzity. Od roku 2012 se věnuje v praxi dětem a mladistvým s poruchami chování a emocí, dále se věnuje problematice závislosti, dynamice školních kolektivů, poradenství a intervenci v prostředí škol. Výzkumnou činnost zaměřuje na poradenství a prevenci na základních školách.