Mgr. Anna Vašíčková
Anna Vašíčková pracuje ve Státním oblastním archivu v Praze v Oddělení fondů hospodářských subjektů. Zajišťuje metodickou podporu veřejnoprávních i soukromoprávních původců v oblasti předarchivní péče a spisové služby, včetně elektronických skartačních řízení
Produkty související s autorem
-
Živé vysílání Online – živý přenos18. 10. 2024
Největší problémy spisové a archivní služby pro firmy
-
Živé vysílání Online – živý přenos20. 6. 2024
Spisová a archivní služba – uchovávání a vyřazování dokumentů v roce 2024
-
Živé vysílání Online – živý přenos17. 5. 2024
Největší problémy spisové a archivní služby pro firmy
-
Seminář Online – živý přenos20. 10. 2023
Živé vysílání: Největší problémy spisové a archivní služby pro firmy
-
Konference Praha, Hotel Olympik2. 11. 2023
Konference: Spisovka pod návalem legislativních změn 2023/2024
-
Živé vysílání Online – živý přenos5. 12. 2022
Živé vysílání: Elektronické skartační řízení v praxi
Další autoři
Mgr. Michaela Machálková
Je advokátkou v advokátní kanceláři PORTOS, advokátní kancelář s.r.o., kde se zaměřuje především na právo veřejných zakázek včetně dotačních programů. Zkušenosti s právem veřejných zakázek získala na Státním fondu životního prostředí, které následně zúročila během svého působení v Českém rozhlase. Je jedním z právníků, kteří zpracovávají rozhodnutí do aplikace Lexikon Veřejných Zakázek. Dále je autorkou řady odborných článků, akreditovaného vzdělávacího kurzu Veřejné zakázky pro začátečníky a Veřejné zakázky malého rozsahu (vše Lexikon Veřejných zakázek), jakož i spoluautorkou komentáře k zákonu o zadávání veřejných zakázek.
Mgr. Ondřej Pečený
Specializuje se na psychologické poradenství, koučink, facilitaci, mediaci a lektorskou činnost v oblasti měkkých dovedností.Vystudoval psychologii na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity v Brně, absolvoval psychoterapeutický výcvik akreditovaný Ministerstvem zdravotnictví ČR, neustále se odborně vzdělává.
V současnosti kromě psychologického poradenství, koučování a lektorské činnosti participuje na projektu Slunce občanského sdružení Tilia o.s., které připravuje programy pro děti z dětských domovů.
www.ondrej-peceny.cz
Ing. Eliška Hryzláková
Eliška Hryzláková se zabývá odborným účetním poradenstvím v příspěvkových organizacích. Po celou dobu podnikání pracovala jako účetní poradce příspěvkových organizací, zřízených ÚSC, a spolupracovala s úřady při kontrolách hospodaření jejich příspěvkových organizací. Pracovala například v mateřských školách, v základních školách, na stadionech, v muzeích, v divadlech, v kulturních domech, v nemocnicích, v domovech důchodců a také na úřadech. V současné době spolupracuje s účetními při řešení jejich problémů.Po absolvování VŠB v Ostravě pracovala 12 let na ekonomickém oddělení v podniku Vítkovice, a. s., a dalších několik let pracovala jako účetní v různých organizacích. Po dobu 10 let pak byla zaměstnaná jako finanční kontrolor na Odboru kontroly Statutárního města Ostravy, Městský Obvod Ostrava – Jih, a na Odboru interního auditu a kontroly Statutárního města Ostravy.
Lenka Hlaváčová Charvátová
Lenka Hlaváčová Charvátová působí jako odborně způsobilá osoba v prevenci rizik a požární ochraně. Vede odborná školení o bezpečnosti dětí, žáků a studentů a zároveň působí jako odborný konzultant pro řadu škol.Pracovala jako požární technik Dopravní podnik Praha – Metro, od roku 1996 jako OSVČ, od roku 2005 je majitelkou společnosti. BOZP a PO zajišťuje především v menších organizacích a školách. Učila na Vyšší odborné škole předmět BOZP. Jako lektor vede semináře o bezpečnosti dětí, žáků a studentů, BOZP dospělých kde využívá zkušeností ze své dlouholeté praxe.
Jan Kučera
Jan Kučera se věnuje profesionálnímu poradenství v oblasti skladování, logistiky a vyřizování reklamací pro malé a střední firmy, zejména sklady, distribuční společnosti a e-shopy, analýze stávajících procesů, návrhy zlepšení a zavedení vhodných postupů, školení pro skladníky i vedoucí a lektorsky zaštiťuje rekvalifikační kurzy pro vzdělávací agentury.Jan Kučera se věnuje profesionálnímu poradenství v oblasti skladování, logistiky a vyřizování reklamací pro malé a střední firmy, zejména sklady, distribuční společnosti a e-shopy, analýze stávajících procesů, návrhy zlepšení a zavedení vhodných postupů, školení pro skladníky i vedoucí a lektorsky zaštiťuje rekvalifikační kurzy pro vzdělávací agentury. Má za sebou mnohaletou praxi, reference a úspěchy zejména v oblastech vytvoření, zavedení a zdokonalování nových skladových procesů v distribučních společnostech (nová logistika).
PhDr. Vladimír Pelc
Vladimír Pelc je ekonomickým poradcem s daňovou specializací, renomovaným autorem daňových publikací.Periodika, v nichž autor publikoval mj. zahrnují Credit Line, Daně a právo v praxi, Daňová a hospodářská kartotéka, Daňový a účetní poradce podnikatele, Ekonom, Ekonomický a právní poradce podnikatele, Hospodářské noviny, Human Resources Management, Medical Tribune CZ, Personální servis, Pohledy, Poradce podnikatele, Právní normy ČR, Profit, Průmyslové infórum, Průmyslový žurnál, Sondy, Stavební kontakt, Stavitel, Svět hospodářství, Technik, Účetnictví v praxi, Účetnictví, daně a právo v zemědělství.
Mezi jeho autorské publikace patří například "Daňové odpisy - Strategie pro podnikatelskou praxi", "Zaměstnanecké benefity - jak zaměstnancům poskytovat více s menšími náklady", "Daňové výdaje - Položky snižující základ daně, daňové režimy, specifika neziskových subjektů", "Daňové rezervy", nebo "Místní poplatky - Úplné znění zákona o místních poplatcích s poznámkami".