Mgr. Anna Vašíčková
Mgr. Anna Vašíčková pracuje ve Státním oblastním archivu v Praze v Oddělení fondů hospodářských subjektů. Zajišťuje metodickou podporu veřejnoprávních i soukromoprávních původců v oblasti předarchivní péče a spisové služby, včetně elektronických skartačních řízení.
Produkty související s autorem
-
Živé vysílání Online – živý přenos18. 10. 2024Největší problémy spisové a archivní služby pro firmy
-
Živé vysílání Online – živý přenos20. 6. 2024Spisová a archivní služba – uchovávání a vyřazování dokumentů v roce 2024
-
Živé vysílání Online – živý přenos17. 5. 2024Největší problémy spisové a archivní služby pro firmy
-
Seminář Online – živý přenos20. 10. 2023Živé vysílání: Největší problémy spisové a archivní služby pro firmy
-
Konference Praha, Hotel Olympik2. 11. 2023Konference: Spisovka pod návalem legislativních změn 2023/2024
-
Živé vysílání Online – živý přenos5. 12. 2022Živé vysílání: Elektronické skartační řízení v praxi
Další autoři
Ing. Petr Ort, Ph.D.
Petr Ort pracuje jako výkonný ředitel znaleckého ústavu American Appraisal, s.r.o.Má také bohaté zkušenosti jako vedoucí sekce znalectví certifikačního orgánu 3022 a vedoucí autor cenové mapy České republiky. Je autorem více než dvaceti monografií, problematikou nemovitostí se zabývá více než dvacet let. Profesní zkušenosti načerpal v American Appraisal, ltd., USA, největší světové společnosti pro oceňování nemovitostí, ale i v Komerční bance. Od roku 1994 vyučuje oceňování majetku na vysoké škole.
JUDr. Dominik Brůha, Ph.D.
JUDr. Brůha pracuje jako advokát, je zprostředkovatelem a rozhodcem kolektivních pracovních sporů zapsaným na seznamu Ministerstva práce a sociálních věcí ČR.Je členem České advokátní komory, dále Evropského sdružení advokátů specializujících se na pracovní právo (EELA), členem výboru Pražského sdružení Jednoty českých právníků. Jako odborník na kolektivní vyjednávání je členem Kolegia expertů i členem výboru Asociaci pro rozvoj kolektivního vyjednávání (AKV). Pravidelně publikuje v odborných časopisech a na komunitním portálu Mzdová praxe, zodpovídá dotazy v právní poradně Mladé fronty DNES, Medical Tribune atd.
PhDr. David Čáp, Ph.D.
vystudoval speciální pedagogiku na PedF UK a poté psychologii na FF UK, téměř sedm let pracoval s dětmi a dospívajícími s problematickým chováním ve středisku výchovné péče.Nyní přednáší na katedře psychologie FF UK, poskytuje psychoterapii a poradenství v centru Alivio a vede kurzy zvládání vzteku pro muže dopouštějící se násilí v rodině.
Ing. Petr Dostál
Petr Dostál působí jako poradce při zavádění systémů bezpečnosti práce a požární ochrany v rámci ISO 9001, OHSAS 18001.Úspěšně zastupuje společnosti při jednání s kontrolními orgány, jakými jsou státní požární dozor, státní úřad inspekce práce či hygienické stanice. Vlastní autorizaci k nakládání s nebezpečnými chemickými látkami. Je autorem populárního softwarového programu Bezpečnost a ochrana zdraví při práci, e-Seminářů a příspěvků do časopisu Statutární zástupce firmy.
Jiří Beranovský
Jednatel a společník ve společnosti EkoWATT CZ s. r. o., energetický a ekonomický analytik, specialista MPO č. 072, fyzikální inženýr a certifikovaný projektant pasivních domů, LEED Green Associate, SB Tool CZ Consultant, odborný asistent na Katedře ekonomiky, manažerství a humanitních věd při FEL na ČVUT Praha.Specializace: Analýza a optimalizace energetických systémů, efektivní využívání energie, obnovitelné zdroje, investiční strategie, tvorba podnikatelských záměrů, ekonomická a finanční analýza, studie proveditelnosti, energetické audity OZE a budov, Průkazy energetické náročnosti budov (PENB).
Zdeněk Hrach
Vedoucí oddělení digitálních služeb veřejné správy. Českému eGovernmentu se věnuje od roku 2016, a to nejprve na Ministerstvu vnitra a poté v Digitální a informační agentuře. Se svým týmem je odpovědný za celý ekosytém Portálu veřejné správy, který tvoří portál gov.cz, portál občana, mobilní aplikace portálu občana, eDoklady a státní design systém.