Mgr. Anna Vašíčková
Mgr. Anna Vašíčková pracuje ve Státním oblastním archivu v Praze v Oddělení fondů hospodářských subjektů. Zajišťuje metodickou podporu veřejnoprávních i soukromoprávních původců v oblasti předarchivní péče a spisové služby, včetně elektronických skartačních řízení.
Produkty související s autorem
-
Živé vysílání Online – živý přenos18. 10. 2024Největší problémy spisové a archivní služby pro firmy
-
Živé vysílání Online – živý přenos20. 6. 2024Spisová a archivní služba – uchovávání a vyřazování dokumentů v roce 2024
-
Živé vysílání Online – živý přenos17. 5. 2024Největší problémy spisové a archivní služby pro firmy
-
Seminář Online – živý přenos20. 10. 2023Živé vysílání: Největší problémy spisové a archivní služby pro firmy
-
Konference Praha, Hotel Olympik2. 11. 2023Konference: Spisovka pod návalem legislativních změn 2023/2024
-
Živé vysílání Online – živý přenos5. 12. 2022Živé vysílání: Elektronické skartační řízení v praxi
Další autoři
JUDr. Dana Hrabcová, Ph.D.
Dana Hrabcová je odborníkem na pracovní právo v teoretické a zejména aplikační rovině.Působí na Katedře pracovního práva a sociálního zabezpečení Právnické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Ve své činnosti zúročuje dlouhodobé zkušenosti z praxe, postupně v pozici vedoucí právního odboru, vedoucí odboru ekonomiky práce podniku, místopředsedy Odborové ho svazu pracovníků obchodu, funkce zprostředkovatele a rozhodce MPSV a v pozici vedoucí právního odboru Kanceláře Veřejného ochránce práv.
Je členkou Oborové rady pro pracovní právo. Věnuje se přednáškové, lektorské, poradenské a expertní činnosti v oblasti pracovního práva a personalistiky, dlouhodobě spolupracuje s Českou advokátní komorou. Vedle obecných otázek individuálního pracovního práva se specializuje zejména na problematiku odměňování závislé práce, kolektivního pracovního práva a sociálního dialogu v teorii a praxi. Je autorkou a spoluautorkou řady odborných článků a publikací.
Klára Šašková
Klára Šašková má rozsáhlé znalosti a praxi v oblasti informačních technologií se zaměřením na bezpečnost informací a řízení kvality, které v posledních letech sdílí v roli konzultanta. Přináší více než 15 let zkušeností v oblasti správy bezpečnosti, dodržování předpisů a kvality v souladu s legislativními požadavky, jakož i zajištění technické bezpečnosti dle mezinárodních standardů, zajišťování školení v oblasti bezpečnostních požadavků a zvládání bezpečnostních dopadů různých systémových prostředí. Je držitelkou certifikátů CCISO, CHFI, CEH, 27001:2022 Certified Lead Auditor, Microsoft Certified Cybersecurity Architect Expert, Microsoft Certified Administrator Expert a dalších.
Bc. František Gráfek
s., kde zprvu zastával pozici metodika a specialisty vývoje produktů. Z této pozice již také realizoval interní kurzy na jednotlivých pobočkách banky. Tato zkušenost pak vedla k tomu, že se stal lektorem a koučem na plný úvazek a samostatně zabezpečoval vedení kurzů z pozice interního lektora. Po 8 letech v bankovnictví působil v oboru telekomunikací. Zde zodpovídal za veškeré procesy v oblasti vzdělávání a rozvoje lidských zdrojů. Z pozice interního lektora a kouče realizoval rozvojové programy. V rámci této své pozice se také aktivně podílel na náboru nových zaměstnanců a nastavení adaptačního procesu pro nové kolegy. Zároveň také realizoval Assesment/Development centra zejména pro obchodní pozice ve společnosti.