Bc. Lenka Vídeňská

V oblasti školství pracuje přes 20 let, většinu tohoto času jako ekonomka v základní škole. V současné době vede účetní firmu, která se zabývá zpracováním účetnictví a mezd pro školské příspěvkové organizace. Jako daňový poradce poskytuje poradenství v oblasti účetnictví, mezd a daní příspěvkovým organizacím a řadu let tato témata i lektoruje.

Další autoři

JUDr. Jaroslav Stádník

JUDr. Jaroslav Stádník je absolventem Právnické fakulty Masarykovy univerzity v Brně, kde v roce 2006 obhájil rigorózní práci.V roce 2005 nastoupil na Ministerstvo práce a sociálních věcí do oddělení správních činností jakožto odvolacího orgánu proti rozhodnutím Úřadu práce ČR, kde od roku 2006 působil jako vedoucí tohoto oddělení a současně jako zástupce ředitele odboru. Podílel se na legislativních změnách zákona o zaměstnanosti. Od prosince 2011 byl vedoucím inspektorem Oblastního inspektorátu pro hlavní město Prahu. V rámci své činnosti se zaměřuje převážně na problematiku zaměstnanosti a souvisejících otázek, problematiku pracovněprávních vztahů a správního řádu. Od června 2015 pracuje jako ředitel odboru odvolacích a správních činností v oblastech zaměstnanosti Ministerstva práce a sociálních věcí. Je členem I. senátu rozkladové komise Ministerstva práce a sociálních věcí a Poradního sboru Úřadu práce ČR – Krajské pobočky pro hlavní město Prahu, Meziresortního orgánu pro potírání nelegálního zaměstnávání. Je autorem či spoluautorem řady odborných článků a publikací zejména z oblasti zákona o zaměstnanosti, zákoníku práce a zákona o inspekci práce (např.: Zákon o zaměstnanosti – komentář, Přehled judikatury k zákonu o zaměstnanosti, Agenturní zaměstnávání v komplexních souvislostech, Zákoník práce - komentář, C. H. Beck, 2015, Zákon o státní službě – komentář, Zákon o inspekci práce - komentář aj.). Ve své přednáškové činnosti se zaměřuje převážně na oblast zaměstnanosti, kontroly, správního řádu a zákoníku práce.

Jan Petr

Jan Petr se věnuje digitalizaci už třicet let. Byl přitom, když Software602 prodal stotisíc textových editorů, byl prvním zaměstnancem a zároveň ředitelem firmy EDITEL, která realizovala projekty elektronické bankovnictví a EDI. Byl partnerem firmy Deloitte pro Management Consulting. Následně se vrátil do Software602 jako ředitel a byl při spuštění Datových schránek i CzechPOINT. Pracoval na Magistrátu hlavního města Prahy jako ředitel sekce digitalizace a řízení. V současné době pracuje v Digitální a informační agentuře v odboru hlavního architekta a koordinuje činnost zavádění Zákona 12/2020 Sb. o právu na digitální služby.

Michaela Kučerová, MCS., MA

Michaela Kučerová pracuje jako metodička služby "Podpora vzdělávání v rodinách" v sekci Programy sociální integrace Člověka v tísni.V téže organizaci působila několik let jako doučovatelka sociálně znevýhodněných dětí a koordinátorka vzdělávacích programů v Praze. Vystudovala sociální politiku na London School of Economics.

Martin Hradský

Martin Hradský se dlouhodobě věnuje systémům zlepšování. Vede a podílí se na optimalizačních projektech ve firmách jak v České republice, tak i na Slovensku. Specializuje se na rozvojové vzdělávání týmů a jednotlivců. Ukazuje cestu, jak budovat inovativní podniky díky zapojení zaměstnanců na všech úrovních organizační struktury. Externě nejčastěji pracuje ve výrobních podnicích, interně působí jako personální ředitel firmy Trade FIDES, a. s.

Luděk Mandok

Luděk Mandok působí od roku 2001 jako senior security konzultant ve společnosti AutoCont CZ, a.s. Od začátku své profesní kariéry se profiloval v oblasti bezpečnosti IT. V posledních dvou letech se také účastnil výzkumných projektů zaměřených na vývoj nových autentizačních metod. Je členem ISACA a držitelem titulu CISA.

Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.

Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.