Ing. Aleš Mandák, ALog.
Poradce v oblasti logistiky, nákupu, plánování, výroby a LEAN, člen Komory logistických auditorů, odborný lektor Logistické akademie. Věnuje se projektovému řízení a reportingu v mezinárodních společnostech. V Logistické akademii zajišťuje procesy a problematiku především LEAN procesů a Supply Chain: SCM, nákup, výroba, plánování, skladování, LEAN procesy, APS, WMS, mapování procesů a toků a další.
Produkty související s autorem
Další autoři
Mgr. Jiří Nezhyba
Advokát a partner kanceláře Frank Bold Advokáti, která před soudy vyhrála přes 40 případů týkajících se přezkumu územně plánovací dokumentace obcí a krajů.Jiří Nezhyba před Nejvyšším správním soudem celkem pětkrát dosáhl zrušení územně plánovací dokumentace krajů, které nezákonně bránily obcím v rozvoji větrné energetiky. Úspěšně soudně napadl odbornou i laickou veřejností kritizovanou Aktualizaci územního plánu města Brna. Podílel se také na mnoha konzultacích pro obce v oblasti územního plánování a obhajobě jejich územních plánů před soudem.
Bc. Zdeňka Salačová
Zdeňka Salačová je vedoucí oddělení kontroly při Okresní správě sociálního zabezpečení.
Mgr. Milan Sivý, LL.M.
Milan Sivý je advokátem PRK Partners se specializací zejména na obchodní právo, fúze a akvizice a investiční společnosti a investiční fondy. Má rovněž bohaté zkušenosti s projekty v oblasti energetiky. Ve své praxi se podílel na poskytování komplexních právních služeb předním českým a zahraničním klientům, a to jak v souvislosti s projekty v České republice, tak i v jiných zemích. Rovněž zastupuje PRK Partners v asociaci CVCA (Czech Private Equity & Venture Capital Association).
V rozmezí let 2009 až 2018 působil v mezinárodní advokátní kanceláři v Praze. K PRK Partners se připojil v roce 2019.
Vít Baloušek
Vít Baloušek, reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, se specializuje na originální vzdělávání v oblastech: kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, digitální komunikace a sociální sítě a také v oblasti automotive.Je rovněž lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter a kreativní ředitel v reklamní agentuře.
Nyní jako lektor a trenér předává své zkušenosti z praxe formou worskhopu. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu s názvem „Žijte a myslete kreativně".
Mgr. Michael Koliha
Michael Koliha je advokát a specialista na farmaceutické a zdravotnické právo.Během své kariéry zastupoval klienty v řízeních před Státním ústavem pro kontrolu léčiv, Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže, ale i před soudy ve sporech o náhradu škody na zdraví. Svým klientům také radí v oblasti reklamy na léčiva a farmaceutické produkty.