Ing. Bc. Ludmila Klimešová, MBA
Ludmila Klimešová se jako významná odbornice věnuje daňové problematice ve strukturách Finanční správy České republiky více než 15 let. Od roku 2012 působí na Specializovaném finančním úřadě v Praze, který je úřadem pro správu daně vybraných podniků. Spolupracuje jako lektorka s Ústavem práva a právní vědy, o.p.s., kde garantuje modul profesního vzdělávání MBA a LL. M, nazvaný Daňová optimalizace. Lektoruje i další odborné daňové semináře pro veřejnost.
Produkty související s autorem
-
Seminář Online – živý přenos25. 4. 2025
Transferové ceny aktuálně pro rok 2025
-
Živé vysílání Online – živý přenos7. 3. 2024
Transferové ceny aktuálně v roce 2024
-
Živé vysílání Online – živý přenos21. 2. 2024
Živé vysílání: Daň z příjmu právnických osob za rok 2023
-
Seminář Online – živý přenos21. 8. 2023
Seminář: Transferové ceny aktuálně v roce 2023
Další autoři
JUDr. Ing. Martin Adamec
Martin Adamec působí jako interní doktorand na katedře správního práva a správní vědy Právnické fakulty UK a současně v AK Gřivna & Šmerda, s. r. o. Ve své praxi se zabývá obecným správním právem, správním řízením a zejména správním trestáním právnických osob. Je autorem několika článků a odborných statí.
Ing. Milan Hampl
Absolvent stavební fakulty ČVUT - obor automatizované systémy řízení.Od roku 1994 působil jako technický ředitel ve společnostech Cadsoft s.r.o. Techniserv s.r.o a jako konzultant ve společnosti ÚRS Praha, a.s. Od r. 1997 je společníkem ve skupině firem nesoucích značku IKA (Inženýrská KAncelář). Od r. 2002 je společnost IKA DATA, kde působí jako ředitel a jednatel, obchodním partnerem největšího světového producenta software pro FM a správu infrastruktury, americké společnosti ARCHIBUS se sídlem v Bostonu. Firma je aktivní v oborech souvisejících s FM a inteligentními budovami, má za sebou několik význačných projektů, od roku 2006 získala implementace CAFM v ČSOB celkem 3x cenu Projekt roku a v roce 2009 byl zvolen Osobností roku v soutěži o FM Awards. V roce 1999 spoluorganizoval založení české pobočky asociace IFMA CZ, od roku 2015 je prezidentem IFMA CZ.
Ing. Jaroslav Halík, MBA, Ph.D.
Jaroslav Halík je zkušeným dlouholetým lektorem a konzultantem v oblasti marketingového řízení a strategie exportně-importních obchodních operací.Přednáší na universitách doma i v zahraničí (VŠE Praha, VŠFS Praha, RIT New York, Brunel University London, University of New York Prague, CMC Graduate School of Business Čelákovice, Anglo-American College Prague). Je také autorem řady odborných publikací. Působil ve funkci marketingového manažera a obchodního ředitele v nadnárodních společnostech.
Ing. Věra Klosová
Věra Klosová je konzultantka, lektorka a koučka v NTI – consulting, s.r.o. Má 20 let lektorských zkušeností, více než 1000 tréninkových dnů a více než 200 hodin individuálního a týmového koučinku.V současné době působí jako trenérka v oblasti rozvoje manažerských dovedností, především pro střední a nižší stupeň řízení. Soustředí se zejména na komunikační dovednosti, osobnostní typologii lidí, týmovou práci a celkový osobní rozvoj. Koučuje manažerské týmy v oblasti komunikace a strategie týmů.
Petr Štědrý
Navrhuje digitální produkty, weby i aplikace.V oboru User Experience se pohybuje od roku 2006. Pracoval jak na straně agentury, tak ve velkých nadnárodních firmách i start-upech. Pomáhal stavět prezentační weby i složité interaktivní aplikace. V současnosti je součástí agentury 2FRESH a ve volných chvílích předává své zkušenosti nové generaci UX Designérů v rámci UXWell.
Barbara Hrabalová
Alena Jabůrková vystudovala střední pedagogickou školu s oborem učitelství pro mateřské školy. Dále vystudovala bakalářské studium v oboru Školský management, magisterské studium Management vzdělávání. Všechna studia absolvovala na PdF UK v Praze.Má čtyřicetiletou pedagogickou praxi, z toho 28 let ve funkci ředitelky školy.Přednáší a přispívá do odborných periodik (Smith Novak, Franchise Club, Strategie, Marketing Sales Media, Firemní obchod aj.). Dlouhodobě spolupracuje s Customer Experience Professionals Association (CXPA), ve které je členkou marketingového výboru. Mystery shoppingu a řízení zákaznické zkušenosti se věnuje od roku 2006.