Ing. Bc. Ludmila Klimešová, MBA

Ludmila Klimešová se jako významná odbornice věnuje daňové problematice ve strukturách Finanční správy České republiky více než 15 let. Od roku 2012 působí na Specializovaném finančním úřadě v Praze, který je úřadem pro správu daně vybraných podniků. Spolupracuje jako lektorka s Ústavem práva a právní vědy, o.p.s., kde garantuje modul profesního vzdělávání MBA a LL. M, nazvaný Daňová optimalizace. Lektoruje i další odborné daňové semináře pro veřejnost.

Další autoři

Ing. Ladislav Havel

Ing.Ladislav Havel je ředitel odboru elektroenergetiky MPO ČR.

Mgr. Aleš Šustr

Aleš Šustr od roku 1997 působí v daňové správě.Od počátku se zabývá problematikou daňového procesu. Od roku 2002 působil jako vedoucí oddělení metodiky správy daní na Finančním ředitelství v Plzni, kde se zabýval komplexní problematikou daňového procesu včetně daňové kontroly a výkonu rozhodnutí. Aleš Šustr je v současnosti ředitelem odboru právního a daňového procesu Generálního finančního ředitelství, a také členem expertní skupiny MF pro přípravu daňového řádu. Aleš Šustr se věnuje rovněž přednáškové činnosti. Podílí se na celorepublikového vzdělávání ÚFO (územních finančních orgánů), orgánů územní samosprávy, celních orgánů i komerčních subjektů. Publikuje články z oblasti daňového procesu v odborných periodikách, např. v Poradci, DHK a Právním rádci. Je autorem naší publikace Nový daňový řád 2011. Dále je spoluautorem publikace Průvodce novým daňovým řádem.

RNDr. Petr Tiller

RNDr. Petr Tiller je aktivní v oblasti eGovernmentu již od roku 2009, kdy se účastnil na zadání a vytvoření Základních registrů, pro které vytvořil Globální architekturu. Aktivně se věnoval především budování a výstavbě Propojeného datového fondu České republiky. Druhou oblastí, ve které aktivně působí je Identifikace a autentizace osob při přístupu k digitálním službám státu a to jak na národní úrovni, tak ve spolupráci s Evropskou komisí na úrovni eIDAS. Aktuálně působí v Odboru Hlavního architekta Digitální a informační agentury, kde také řídí projekt Registru zastupování.

Ing. Radovan Mužík, MBA

Problematikou fleet managementu se zabývá 19 let na lokální i mezinárodní úrovni.V letech 2000-2010 působil jako Partner pro automobilový trh v globální analytické a poradenské firmě. V roce 2011 založil společnost Fleet Partners, která pomáhá českým firmám v optimalizaci nákladů na jejich mobilitu. Je autorem projektu AutaProFirmy, který přibližuje důležité know-how fleet managementu i středním a menším firmám. Soustředí se na problematiku TCO (řízení mobility podle celkových nákladů). Radovan studoval na FJFI ČVUT, obor jaderné inženýrství. V roce 2003 absolvoval studium MBA na Sheffield Hallam University.

Vladislava Dvořáková, DiS.

Vladislava Dvořáková je mzdová a personální auditorka s více než 25letou zkušeností se zpracováním mezd a s personalistikou.Působila ve veřejném sektoru i v komerční sféře, kde spolupracovala se společnostmi s 300-600 zaměstnanci. Má také zkušenosti se zpracováním vnitřních předpisů (pracovní řád, mzdový předpis, zpracování platových předpisů) a je certifikovaným mzdově-personálním profesionálem IES a certifikovaným mzdovým účetním IES.

Iva Baranová