Ing. Bc. Ludmila Klimešová, MBA

Ludmila Klimešová se jako významná odbornice věnuje daňové problematice ve strukturách Finanční správy České republiky více než 15 let. Od roku 2012 působí na Specializovaném finančním úřadě v Praze, který je úřadem pro správu daně vybraných podniků. Spolupracuje jako lektorka s Ústavem práva a právní vědy, o.p.s., kde garantuje modul profesního vzdělávání MBA a LL. M, nazvaný Daňová optimalizace. Lektoruje i další odborné daňové semináře pro veřejnost.

Další autoři

Mgr. Veronika Trakalová

Metodička Intrastatu v oddělení datové podpory zahraničního obchodu Českého statistického úřadu.

Ing. Bc. Michal Zelenák, MBA

Michal Zelenák má dlouholeté zkušenosti s nakládáním s odpady v privátní i státní sféře. Je pověřenou osobou k hodnocení nebezpečných vlastností odpadů a je manažerem a auditorem systémů Environmentálního managementu dle ISO 14001. Přednáší a publikuje v odborných časopisech.

Mgr. Bc. Jan Hebnar, MBA

Jan Hebnar, bývalý obchodní diplomat působící v Pekingu v letech 2009 až 2012, vystudoval právo a mezinárodní vztahy na Masarykově univerzitě v Brně a MBA na Peking University. Zabývá se Asií, asijskou ekonomikou, společností a kulturou, přednáší na vysokých školách v ČR a Šanghaji interkulturní management, strategický management a mezinárodní vyjednávání. Je členem dozorčí rady European Chamber in China a šéfredaktorem komunitního občasníku o podnikání v Číně Šanghaj Plus, vydávaného Generálním konzulátem České republiky v Šanghaji. V současné době vede konzultační a obchodní společnost SINOVIA, která se obchodem s Čínou zabývá.

Mgr. Petr Kieler

Mgr. Petr Kieler je absolventem Právnické fakulty Masarykovy univerzity.V roce 2005 absolvoval praxi na kontrolním a právním oddělení Úřadu práce v Benešově, od února 2007 do listopadu 2011 pracoval na oddělení správních činností na Ministerstvu práce a sociálních věcí (od roku 2010 jako zástupce vedoucího) jakožto odvolacího orgánu proti rozhodnutím Úřadu práce ČR (do 31. 3. 2011 úřadů práce). Od prosince 2011 do poloviny června 2015 byl vedoucím právního odboru Oblastního inspektorátu pro hlavní město Prahu. Od června 2015 je vedoucím oddělení odvolání a správních činností v oblasti zaměstnanosti na Ministerstvu práce a sociálních věcí. V rámci své činnosti se zaměřuje zejména na problematiku pasivní politiky zaměstnanosti a správního trestání v oblasti zaměstnanosti a v oblasti pracovněprávních vztahů. Je členem II. senátu rozkladové komise Ministerstva práce a sociálních věcí. Ve své publikační a přednáškové činnosti se zaměřuje zejména na oblast zaměstnanosti, pracovněprávních vztahů, kontroly a správního řádu.

Tomáš Kachlík

Tomáš Kachlík je senior manažerem v oddělení auditních a účetně poradenských služeb společnosti Deloitte v České Republice. Specializuje se na poradenství v oblasti Mezinárodních standardů účetního výkaznictví IFRS a na pořádání odborných seminářů týkajících se IFRS. Věnuje se mimo jiné implementaci standardu IFRS 16 – Leasingy včetně vývoje IT nástrojů na výpočty leasingových smluv a XBRL tagování IFRS závěrek v souladu s nařízením o jednotném formátu ESEF. Má také předchozí zkušenost s implementací IFRS 9 ve francouzské mezinárodní bankovní skupině. Je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze, francouzského post-master programu Copernic a členem ACCA.

Ing. Helena Vojáčková, MBA, FCCA

Absolvovala studium na VŠE. Začínala jako auditorka ve společnosti Ernst & Young a následně jako manažerka auditu v PricewaterhouseCoopers.Poté působila v Českých aeroliniích a jejich dceřiných společnostech, kde byla jako Executive Director zodpovědná za účetnictví, daně a později i za controlling. Na obdobné pozici pracovala i v Českém aeroholdingu. V současné době řídí společnost Akcento působící v oblasti podnikových financí a auditorskou společnost HEDLEY AUDIT. Je spoluautorkou několika publikací v oblastech Mezinárodních standardů pro finanční výkaznictví (IFRS).