Mgr. Anna Vašíčková

Mgr. Anna Vašíčková pracuje ve Státním oblastním archivu v Praze v Oddělení fondů hospodářských subjektů. Zajišťuje metodickou podporu veřejnoprávních i soukromoprávních původců v oblasti předarchivní péče a spisové služby, včetně elektronických skartačních řízení.

Další autoři

Ing. Bc. Michal Mišun

Lektor působí ve společnosti Redbaenk, která zajišťuje pro své klienty nákup a prodej podniků, vyhledání strategického či finančního partnera a další služby související s transakcemi v oblasti investičního bankovnictví a podnikových financí.

Ing. Petr Šrutka

Zkušený konzultant v oblasti energetických úspor a využití obnovitelných zdrojů.Držitel oprávnění pro zpracování energetických auditů a posudků. V současné době působí jako konzultant v SEVEn Energy, s.r.o., kde se právě těmito činnostmi v kombinaci s možnostmi jejich financování zabývá.

Mgr. Adéla Šípová

Adéla Šípová působí jako advokát v advokátní kanceláři Weinhold Legal.Již řadu let se soustavně věnuje právu veřejného zadávání a úspěšně jej kombinuje s právem obchodních korporací a obecným občanským a obchodním právem.

Petr Koc

Petr Koc pracuje ve společnosti Grant Consulting jako obchodní analytik v oblasti strukturálních fondů EU.Specializuje se na problematiku informačních a komunikačních technologií, zpracovatelský a výrobní průmysl, vzdělávání a rozvoj venkova.

Patrik Khudhur

Patrik Khudhur má několikaletou novinářskou praxi z oboru ICT (Informačních a komunikačních technologií).Vystudoval střední školu se zaměřením na IT ve Švédsku. V roce 2006 stal členem redakce časopisu ComputerWorld. Dva roky poté přešel do časopisu Business World, který je rovněž vydáván pod hlavičkou renomovaného vydavatelství IDG Czech. Aktuálně má Patrik Khudhur pod svým patronátem web časopisu Business World, pracuje jako mediální konzultant, recenzuje herní tituly a hardware, píše pro pestrou škálu, převážně IT a ekonomických, titulů.

Ing. Filip Štroch

Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu.Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace, e-mail a messenger marketing.