Mgr. Anna Vašíčková
Mgr. Anna Vašíčková pracuje ve Státním oblastním archivu v Praze v Oddělení fondů hospodářských subjektů. Zajišťuje metodickou podporu veřejnoprávních i soukromoprávních původců v oblasti předarchivní péče a spisové služby, včetně elektronických skartačních řízení.
Produkty související s autorem
-
Živé vysílání Online – živý přenos18. 10. 2024Největší problémy spisové a archivní služby pro firmy
-
Živé vysílání Online – živý přenos20. 6. 2024Spisová a archivní služba – uchovávání a vyřazování dokumentů v roce 2024
-
Živé vysílání Online – živý přenos17. 5. 2024Největší problémy spisové a archivní služby pro firmy
-
Seminář Online – živý přenos20. 10. 2023Živé vysílání: Největší problémy spisové a archivní služby pro firmy
-
Konference Praha, Hotel Olympik2. 11. 2023Konference: Spisovka pod návalem legislativních změn 2023/2024
-
Živé vysílání Online – živý přenos5. 12. 2022Živé vysílání: Elektronické skartační řízení v praxi
Další autoři
prof. Ing. Bohumil Král, CSc.
Bohumil Král je členem Katedry manažerského účetnictví Fakulty financí a účetnictví VŠE v Praze.Působí jako vyučující a obsahový garant kurzů na Pražské mezinárodní manažerské škole při VŠE, jako předseda dozorčí rady společnosti JUTA, a. s. a akademické rady České asociace finančního řízení (CAFIN). Vedle svých vědeckých a publikačních aktivit se podílí na zpracování projektů manažerského řízení v řadě podniků. Významně se také angažuje v oblasti profesního účetního vzdělávání. Je předsedou Komitétu pro certifikaci a vzdělávání Svazu účetních. Do roku 2007 byl členem Rady Komory auditorů a předsedou výboru pro auditorské zkoušky. V letech 2000 - 2003 pracoval jako reprezentant ČR ve Vzdělávacím výboru Mezinárodní federace účetních (IFAC). V letech 2004 - 2005 byl prezidentem Evropské účetní asociace (EAA). V současné době je členem Výboru pro koordinaci vzdělávání a profesní zkoušky Rady pro veřejný dohled nad auditem.
Ing. Miroslav Brotánek
Jednatel společnosti BTK Praha s. r. o. Je zkušený lektor, který se zabývá revizní činností tlakových a plynových rozvodů a kotlů, provozováním kotelen a výměníkových stanic v obytných a nebytových objektech i poradenskou činností v energetice.
Mgr. Michal Kandráč
Michal je absolventem Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze (2018). Absolvoval též roční studium na University of Glasgow (2016 - 2017), kde se věnoval právu duševního vlastnictví, právu závazkovému a právu korporátnímu. Od roku 2018 je zapsán jako advokátní koncipient v České advokátní komoře.Michal Kandráč působí od roku 2015 v kanceláři Weinhold Legal, kde se zaměřuje především na právo duševního vlastnictví a informačních technologií, mediální právo a ochranu osobních údajů. Michal se v rámci své praxe dále specializuje na právo korporátní, a to zejména na právní poradenství v oblasti právních prověrek a procesu prodeje či koupě obchodních společností.
V rámci svého působení ve Weinhold Legal se Michal taktéž účastnil mnoha významných projektů týkajících právního poradenství v oblasti ochrany osobních údajů, a to zejména mapování procesů zpracování a datových toků nadnárodních společností, jakožto i provádění GAP analýz a jejich následné implementace.
Mgr. et Mgr. Jitka Škarohlídová
Mgr. et Mgr. Jitka Škarohlídová je lektorka vzdělávacích programů v centru prevence a koordinátorka Specializovaného studia pro školní metodiky prevence. Podílí se na přípravě preventivních programů a pracuje jako speciální pedagog v mateřské škole.
Ing. Milan Hampl
Absolvent stavební fakulty ČVUT - obor automatizované systémy řízení.Od roku 1994 působil jako technický ředitel ve společnostech Cadsoft s.r.o. Techniserv s.r.o a jako konzultant ve společnosti ÚRS Praha, a.s. Od r. 1997 je společníkem ve skupině firem nesoucích značku IKA (Inženýrská KAncelář). Od r. 2002 je společnost IKA DATA, kde působí jako ředitel a jednatel, obchodním partnerem největšího světového producenta software pro FM a správu infrastruktury, americké společnosti ARCHIBUS se sídlem v Bostonu. Firma je aktivní v oborech souvisejících s FM a inteligentními budovami, má za sebou několik význačných projektů, od roku 2006 získala implementace CAFM v ČSOB celkem 3x cenu Projekt roku a v roce 2009 byl zvolen Osobností roku v soutěži o FM Awards. V roce 1999 spoluorganizoval založení české pobočky asociace IFMA CZ, od roku 2015 je prezidentem IFMA CZ.
Bc. František Gráfek
s., kde zprvu zastával pozici metodika a specialisty vývoje produktů. Z této pozice již také realizoval interní kurzy na jednotlivých pobočkách banky. Tato zkušenost pak vedla k tomu, že se stal lektorem a koučem na plný úvazek a samostatně zabezpečoval vedení kurzů z pozice interního lektora. Po 8 letech v bankovnictví působil v oboru telekomunikací. Zde zodpovídal za veškeré procesy v oblasti vzdělávání a rozvoje lidských zdrojů. Z pozice interního lektora a kouče realizoval rozvojové programy. V rámci této své pozice se také aktivně podílel na náboru nových zaměstnanců a nastavení adaptačního procesu pro nové kolegy. Zároveň také realizoval Assesment/Development centra zejména pro obchodní pozice ve společnosti.