Mgr. Anna Vašíčková
Mgr. Anna Vašíčková pracuje ve Státním oblastním archivu v Praze v Oddělení fondů hospodářských subjektů. Zajišťuje metodickou podporu veřejnoprávních i soukromoprávních původců v oblasti předarchivní péče a spisové služby, včetně elektronických skartačních řízení.
Produkty související s autorem
-
Živé vysílání Online – živý přenos18. 10. 2024
Největší problémy spisové a archivní služby pro firmy
-
Živé vysílání Online – živý přenos20. 6. 2024
Spisová a archivní služba – uchovávání a vyřazování dokumentů v roce 2024
-
Živé vysílání Online – živý přenos17. 5. 2024
Největší problémy spisové a archivní služby pro firmy
-
Seminář Online – živý přenos20. 10. 2023
Živé vysílání: Největší problémy spisové a archivní služby pro firmy
-
Konference Praha, Hotel Olympik2. 11. 2023
Konference: Spisovka pod návalem legislativních změn 2023/2024
-
Živé vysílání Online – živý přenos5. 12. 2022
Živé vysílání: Elektronické skartační řízení v praxi
Další autoři
Mgr. Kateřina Janatová
Kateřina Janatová je projektovou manažerkou v Evropské rozvojové agentuře. Podílí se na přípravě a realizaci projektů v rámci českých operačních programů a administraci projektů zjednodušeného vykazování pro školy v České republice.Je absolventkou Univerzity Karlovy – obor Veřejná a sociální politika. Věnuje se nejen dotačnímu poradenství v oblasti neinvestičních fondů, ale i samotnému řízení projektů financovaných z českých i mezinárodních dotačních programů. Specializuje se zejména na Operační program Praha – pól růstu ČR a Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání. V poslední době se soustředí i na administraci projektů zjednodušeného vykazování pro školy v České republice. Na poli mezinárodním v součinnosti s partnerskými organizacemi z celé Evropy realizuje projekty v rámci dotačních programů Interreg Danube, Erasmus+ a Visegrad Fund.
B.Sc. Adam Svejkovský
Alena Jabůrková vystudovala střední pedagogickou školu s oborem učitelství pro mateřské školy. Dále vystudovala bakalářské studium v oboru Školský management, magisterské studium Management vzdělávání. Všechna studia absolvovala na PdF UK v Praze.Má čtyřicetiletou pedagogickou praxi, z toho 28 let ve funkci ředitelky školy.Projektovému řízení se věnuje již od roku 2003, kdy se stal spoluzakladatelem a projektovým manažerem ve společnosti Neighbor Beats Entertainment a působil zde jako hlavní koordinátor klíčových aktivit strategického, personálního a finančního řízení.
V roce 2008 rozšířil své projektové zkušenosti o roli konzultanta - specialisty pro zvyšování efektivity prodejních procesů ve společnosti CAMPI. Pracoval v týmu pro analýzu manažerského řízení, prodejních procesů i následného zavádění klíčových změn např. do společností Raiffeisenbank, Tatra Banka či Poštovní spořitelna.
V letech 2009–2011 působil na pozici marketingového ředitele v nově vzniklé společnosti Bedna.TV, provozující internetovou televizi a filmovou produkční společnost, kde zaváděl systém projektového a manažerského řízení. Podobnou problematikou se zabýval i v rámci občanského sdružení Pozitivní evoluce, kde v roce 2012 zaváděl systém pro projektové řízení EasyProject. V současné době je aktivní na několika souběžných projektech v různých oborech, při jejichž řízení využívá myšlenkových map a nejmodernějších technických nástrojů projektového řízení.
Luděk Mandok
Luděk Mandok působí od roku 2001 jako senior security konzultant ve společnosti AutoCont CZ, a.s. Od začátku své profesní kariéry se profiloval v oblasti bezpečnosti IT. V posledních dvou letech se také účastnil výzkumných projektů zaměřených na vývoj nových autentizačních metod. Je členem ISACA a držitelem titulu CISA.
JUDr. Karel A. Kodeda
Karel A. Kodeda působí od roku 1984 v sektoru IT a energetiky.Jako podnikový právník se podílel na tvorbě a implementaci vnitřních předpisů a procesů v obchodních společnostech. Absolvoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy a výukové programy na University College London, World Bank-USAID-USEA a projekt EUROPEUM. V současnosti spolupracuje s Central European Advisory Group jako externí konzultant.