Mgr. Anna Vašíčková

Mgr. Anna Vašíčková pracuje ve Státním oblastním archivu v Praze v Oddělení fondů hospodářských subjektů. Zajišťuje metodickou podporu veřejnoprávních i soukromoprávních původců v oblasti předarchivní péče a spisové služby, včetně elektronických skartačních řízení.

Další autoři

Ing. Aleš Mandák, ALog.

Poradce v oblasti logistiky, nákupu, plánování, výroby a LEAN, člen Komory logistických auditorů, odborný lektor Logistické akademie. Věnuje se projektovému řízení a reportingu v mezinárodních společnostech. V Logistické akademii zajišťuje procesy a problematiku především LEAN procesů a Supply Chain: SCM, nákup, výroba, plánování, skladování, LEAN procesy, APS, WMS, mapování procesů a toků a další.

Ing. Aleš Pék

Je členem profesního sdružení facility manažerů IFMA od roku 2011. V roce 2018 byl v tomto sdružení zvolen „Osobností roku“ FM Awards. Od loňského roku je členem představenstva IFMA a zároveň je pověřen vedením Sekce konzultantů IFMA.Také je vedoucím Technického odboru na Univerzitě Pardubice. Do jeho kompetencí patří: příprava a realizace investic, následné provozování a zajišťování služeb souvisejících s fungováním objektů. V roce 2018 byl jmenován do expertní skupiny při Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy, která připravuje jednotnou Metodiku pasportizace pro VVŠ.  

Mgr. Michal Florián

Od roku 2004 působí jako advokát v advokátní kanceláři Machytková, Sedláček, Vaca a spol., s.r.o. ve které se specializuje na přepravní právo.Problematikou mezinárodní přepravy a logistiky se zabývá po celou dobu své právní praxe, kdy se v rámci advokátní kanceláře podílí zejména na zastupování klientů z řad spedičních a dopravních společností, příjemců či odesílatelů zásilek. Věnuje se rovněž na přednáškové a publikační činnosti na téma mezinárodní přepravy a zasílatelství.

Tomáš Volešák

Tomáš Volešák je revizní technik a OZO v prevenci rizik a požární ochrany.

Ing. Marek Laurenčík, MBA

Ing. Marek Laurenčík, MBA, od roku 1999 stojí v čele vzdělávací společnosti JUBELA, kterou založil.Vystudoval ekonomii řízení podniku na CVUT. Od roku 1997 je vyhledávaným a zkušeným lektorem s dlouhodobou praxí pro oblast pokročilých kurzů IT, podnikových analýz a manažerských kurzů. Vedle toho publikoval řadu odborných textů a knih u předních českých nakladatelství odborné literatury, zejména se zaměřením na MS Excel a datové analýzy.

Radek Baloun

Radek Baloun aktuálně pracuje ve společnosti Asseco Central Europe, a. s. Má bohaté zkušenosti získané během 30 let v různých pozicích ve veřejné správě i v ICT sektoru. Dříve zastával pozici tajemníka Magistrátu Hradec Králové. Věnuje se inovacím ve veřejné správě, které jsou realizovány prostřednictvím moderních informačních technologií. Je zapojen do řady aktivit a projektů, které podporují rozvoj českého eGovernmentu, včetně portálu občana a katalogu služeb. Také dlouhodobě působí v rámci ICTU. Radek Baloun je častým řečníkem na konferencích týkajících se tématu eGovernment.