Mgr. Anna Vašíčková

Mgr. Anna Vašíčková pracuje ve Státním oblastním archivu v Praze v Oddělení fondů hospodářských subjektů. Zajišťuje metodickou podporu veřejnoprávních i soukromoprávních původců v oblasti předarchivní péče a spisové služby, včetně elektronických skartačních řízení.

Další autoři

Mgr. Jan Frk

Mgr. Jan Frk vystudoval vysokou školu CEVRO, kde se specializoval na veřejné právo a veřejnou správu. V současné době působí jako ředitel divize eGovernment a člen boardu ve společnosti Software602 a.s. Od roku 2005 se intenzivně věnuje problematice eGovernmentu, především v oblastech elektronického podpisu, elektronických formulářů a elektronických dokumentů. Spojuje hluboké odborné znalosti s bohatou praktickou zkušeností, díky čemuž je vyhledávaným externím poradcem pro ústřední orgány státní správy. Podílí se na tvorbě legislativy a metodických pokynů zaměřených na digitalizaci veřejné správy. Je členem mezinárodní organizace Mensa a dalších prestižních odborných asociací, jako jsou ICT Unie, Institut pro správu dokumentů nebo CNZ. Tyto aktivity potvrzují jeho trvalý zájem o inovace a rozvoj v oblasti eGovernmentu. Jako akreditovaný lektor Ministerstva vnitra se zaměřuje na odborná školení a vzdělávací programy, kde předává své know-how v digitalizaci procesů a rozvoji klíčových digitálních kompetencí.

Jakub Brada, DiS.

Je majitelem společnosti Qest solutions s.r.o., která se zabývá implementací no-code a low-code řešení do firem.

doc. Ing. Vladimír Zelenka, Ph.D.

doc. Ing. Vladimír Zelenka, Ph.D. působí na katedře finančního účetnictví a auditingu na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde je přednášejícím a garantem předmětů „Konsolidovaná účetní závěrka“, „Pokročilé účetnictví“, „Účetnictví bank a vykazování finančních nástrojů“ a „Koncepční východiska a standardizace účetnictví veřejného sektoru“.Člen Výkonného výboru Komory auditorů ČR a předseda Výboru pro veřejný sektor tamtéž. Zároveň je společníkem v Konsolidus, s. r. o., zabývající se poradenstvím a vzděláváním v oblasti konsolidace účetních závěrek, dále společník auditorské společnosti AFC Center spol. s r. o. Jako autor a spoluautor se podílel na vzniku řady vědeckých a odborných publikací. Jde mimo jiné monografie „Konsolidace účetních výkazů. Principy a praktické aplikace“, která je zdaleka největší českou monografií na toto téma, dále „Goodwill. Principy vykazování v podniku“ a „Oceňování aktiv a dluhů v účetnictví“.

Martin Bortlík

Je zodpovědný za oblast daňové politiky a řešení daňových sporů. Jeho specializací je poradenství v oblasti daňové kontroly, daně z přidané hodnoty a transferové ceny. Ve skupině PKF APOGEO působí od roku 2020, kam nastoupil na pozici Tax Policy & Controversy Manager. Je vysoce kvalifikovaný odborník v oblasti daní s patřičnými manažerskými schopnostmi. Od roku 2016 působil jako ředitel Specializovaného finančního úřadu a dohlížel na daně největších firem v Česku.

Bc. Karel Kuchařík

Mgr. Miloslav Kvapil

Miloslav Kvapil je certifikovaný interní auditor ve veřejné správě EXPERT/KONZULTANT. Více než 20 let se zaměřuje na zefektivňování veřejné správy a zejména veřejnoprávních korporací (územně samosprávný celek a jeho zřízené/založené organizace), a to z pohledu finančního řízení a kontroly, veřejných služeb a procesů, které jsou úzce s veřejnými financemi propojeny.Vedle své lektorské a auditorské činnosti je také ředitelem společnosti DYNATECH s.r.o., která se se zabývá nejen službami interního auditu, ale také vyvíjí vlastní softwarové nástroje pro elektronizaci procesů spojených s finančním řízením a kontrolou veřejnoprávních korporací a jejich organizací.