Mgr. Jiří Sixta
Mgr. Jiří Sixta pracuje v Pedagogicko-psychologické poradně pro Prahu 7 a 8 jako metodik prevence. Má 35 let praxe jako učitel 2. stupně ZŠ a 7 let pedagogické praxe v SŠ. Ve své lektorské praxi se věnuje metodám formativního hodnocení, aktivního učení i projektového vyučování. Specializuje se na krizovou komunikaci.
Další autoři
Ing. Václav Stárek
Ing. Václav Stárek je prezidentem Asociace hotelů a restaurací ČR, kde se zabývá primárně strategií a řízením politiky a činnosti Rady a Prezidia AHR ČR.Ing. Václav Stárek je prezidentem Asociace hotelů a restaurací ČR, kde se zabývá primárně strategií a řízením politiky a činnosti Rady a Prezidia AHR ČR. Dále zaštiťuje vnější vztahy s veřejnými institucemi, ministerstvy, SOCR, CzechTourismem apod. Činný je také v rámci HOTREC. Poskytuje metodickou podporu v oblasti legislativy. Dále je i viceprezidentem Svazu obchodu a cestovního ruchu.
Ing. Petr Macek
Petr Macek je specialistou na internetový marketing a má široké praktické zkušenosti ze zákaznických projektů propagujících služby a produkty firem na internetu.Pravidelně přednáší na školeních pro obchodní spolky (např. hospodářské komory) a je zkušeným lektorem i v oblasti firemního vzdělávání. Vystudoval Vysoké učení technické v Brně a projektové řízení na Technologické univerzitě v australském Sydney. Má mezinárodní zkušenosti z pracovních pobytů v Irsku, Rusku a Austrálii.
Vojtěch Untermüller
Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.