Mgr. Martin Linhart
Další autoři
doc. RNDr. Václav Sedláček, CSc.
Václav Sedláček přednáší na Rašínově vysoké škole a od roku 2009 externě vede katedru informatiky ZMVŠ v Třebíči.Dále působí jako auditor OSMS, ITMS. Je konzultantem, manažerem a auditorem kvality. Průběžně publikuje a recenzuje odborné i populárně naučné příspěvky. Mezi další oblasti, jimiž se zabývá, patří matematická informatika, zejména teorie automatů a formálních jazyků, metody konstrukce kompilátorů, informační systémy, umělá inteligence, bezpečnost informací, řízení rizik, management služeb informačních technologií.
S Nakladatelstvím Forum spolupracuje na pozici editora a autora publikace Nástroje IT manažera.
Bc. Zdeňka Salačová
Zdeňka Salačová je vedoucí oddělení kontroly při Okresní správě sociálního zabezpečení.
Ing. Tomáš Čapek, CSc.
Odborný poradce pro potravinářství a zemědělství, majitel a jednatel společnosti UniConsulting.Vystudoval Českou zemědělskou univerzitu v Praze a poté působil jako odborný asistent a vedoucí skupiny předmětů týkajících se technologie zpracování zemědělských produktů. Po absolutoriu doktorandského studia sbíral zkušenosti v zahraničí i během odborných stáží v tuzemsku. V roce 1998 založil společnost UniConsulting a aktuálně zastává pozici jednatele a ředitele společnosti. Pod jeho vedením vyrostla společnost z pozice individuálního poradce v úspěšného poskytovatele komplexních služeb v oblasti bezpečnosti potravin, kvality produkce, zemědělství, obchodu.
Michaela Antalíková
Michaela Antalíková vystudovala Státní konzervatoř, posléze sociální pedagogiku a teologii na VOŠ Jabok.Učila na 1. i 2. st. běžné státní základní školy, soukromé ZŠ Klíček, ale také na ZŠ s Montessori programem. V její třídě vždy byly začleněny děti se znevýhodněním, ať zdravotním, mentálním nebo sociálním. Je lektorkou programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Řadu let se věnuje práci s dětmi s postižením a lektoruje semináře pro pedagogy, asistenty pedagoga, rodiče a sociální pracovníky. Také vede prožitkové dílny se školními třídami, kde je začleněno dítě s postižením nebo do třídy má teprve přijít – cílem je dětem a učitelům pomoci nastavit ve třídě základy dobrých vztahů. Zajímá se o praktické využití nástrojů Plánování zaměřeného na člověka ve škole. Pro Rytmus-od klienta k občanovi, o.p.s. pracuje ve Středisku podpory inkluze jako metodička a lektorka.