Mgr. Martin Linhart

Další autoři

Mgr. Zbyněk Lakomý

Jan Novák

Jan Novák pracuje od roku 1994 v oblasti marketingu a médií.Je spolumajitelem reklamní agentury, kde působí jako konzultant a šéf klientského servisu. Jeho zaměřením je tvorba komunikačních strategií, budování značek a práce s daty a průzkumy trhu. Má zkušenosti s prácí v mezinárodních týmech i s lokálními firmami a značkami. Je lektorem v oboru marketingu, marketingových analýz a CRM a taktéž prezentačních zručností a vyjednávaní v anglickém jazyce.

Václav Chvalovský

Václav Chvalovský strávil převážnou část své profesionální kariéry v oblasti vývoje a zavádění podnikových IS (včetně vývoje software) v ČR a v zahraničí (Anglie, USA). V polovině 60.let začal jako programátor, prošel postupně mnoha vedoucími funkcemi, mnoho let se věnoval řízení projektů a na začátku tohoto století, než se začal věnovat výlučně výuce na University of New York in Prague (UNYP), pracoval jako Business Development Executive pro společnost Volkswagen/ŠkodaAuto v oblasti IS.V současné době je zástupcem vedoucího katedry Business Administration na UNYP a působí rovněž na pražské Metropolitní univerzitě.

RNDr. Jitka Ryšavá

Jitka Ryšavá je projektová manažerka Centra pro regionální rozvoj ČR, Enterprise Europe Network, dlouhodobě se věnuje problematice přeshraničního poskytování služeb a vysílání pracovníků.Jitka Ryšavá je spoluautorkou publikace Zaměstnávání cizinců a vysílání pracovníků do zahraničí a autorkou dalších publikací na toto téma.

Mgr. Petr Kohout, LL.M.

Petr Kohout je vedoucí právního oddělení Středočeského kraje, zakladatel Platformy pro AI ve veřejné správě a také se stal Osobností AI 2024. Propojuje oblasti práva, digitalizace, umělé inteligence a veřejného sektoru. Pomocí inovativních řešení pro veřejnou správu hledá řešení problémů. Specializuje se na právo občanské, obchodní a veřejné zakázky. V oblasti AI řeší ale i kyberbezpečnost, IT a ochranu osobních údajů.

Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.

Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.