Mgr. Martin Linhart
Další autoři
JUDr. Jan Diblík
Jan Diblík je partnerem přední české advokátní kanceláře Havel & Partners. Specializuje se na oblast informačních technologií, telekomunikací a mediálního práva, ochranu práv duševního vlastnictví i aspekty nekalé soutěže a reklamy.Je odborníkem v oblasti softwarových licencí včetně open-source platforem, dodávek a implementací IT řešení, outsourcingu, kybernetické bezpečnosti, regulace elektronických komunikací, ochrany dat, osobních údajů a v oblasti FinTech. Při implementaci komplexních IT a outsourcingových projektů poskytuje právní poradenství jak předním českým i nadnárodních korporacím na straně objednatelů, tak také IT dodavatelům.
MUDr. Zdeňka Jágrová
Zdeňka Jágrová je ředitelka protiepidemiologického odboru pověřená zastupováním ředitele Hygienické stanice hlavního města Prahy.
Mgr. Petr Pernica
Petr Pernica je samostatným advokátem se zaměřením zejména na veřejné zakázky, závazkové právo (tj. tvorbu smluv), a vše co souvisí s informačními technologiemi a osobními údaji (od obchodních podmínek pro e-shopy, GDPR, přes licenční smlouvy, až po kybernetickou bezpečnost).
Mgr. David Zahumenský
Advokát zabývající se zákony související s provozem obcí, hojně se orientuje i v územním plánování.Advokát zabývající se zákony související s provozem obcí, hojně se orientuje i v územním plánování. Poskytuje také poradenství a právní zastupování obcím a městům, když řeší např. problémy s kapacitou kanalizace a vodovodu, chybějícími místy ve školce a škole, s veřejnými prostranstvími nebo s zelenou a modrou infrastrukturou.
Vojtěch Untermüller
Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.