RNDr. Kiril Ribarov, Ph.D.
Kiril Ribarov je matematik, informatik, odborník na umělou inteligenci je předním expertem na optimalizační metody a na aplikaci rozhodovacích systémů do manažerské praxe.
Přednáší na řadě univerzit v ČR i v zahraničí a na předních MBA programech, kde jeho kurzy patří k nejvíce ceněným pro možnost okamžité aplikace do praxe.
Další autoři
Ing. PhDr. Marek Bobiš
Marek Bobiš získal od roku 2002 skúsenosti v riadení a implementácii štrukturálnych fondov a iných mechanizmov pomoci EÚ, pričom najdôležitejšími boli jeho úlohy pri vytvorení systému implementácie štrukturálnych fondov v Slovenskej energetickej agentúre (v súčasnosti Slovenská inovačná a energetická agentúra).Pôsobil tiež na Ministerstve hospodárstva SR a v súčasnosti pracuje ako programový manažér na Ministerstve životného prostredia SR.
Mgr. Jan Lašmanský, LL.M.
Je spoluzakladatelem advokátní kanceláře Karo, Lašmanský & Partners.Narodil se v Chrudimi a vystudoval Právnickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně (2002). V roce 2010 získal titul LL.M. Advokátní zkoušky složil v roce 2006.
Před založením advokátní kanceláře Karo, Lašmanský & Partners Honza působil v největší české advokátní kanceláři Havel, Holásek & Partners, kde se specializoval na poskytování právních služeb v oblasti veřejného sektoru. Jan má rovněž rozsáhlé zkušenosti s obchodněprávními konzultacemi (obchodní a závazkové právo a M&A) a zastupováním před soudy. V roce 2011 obdržel ocenění Asociace pro podporu projektů partnerství veřejného a soukromého sektoru za činnost v oblasti PPP v České republice. Je členem právní komise Sdružení odboru vodovodů a kanalizací ČR (SOVAK).
Jan se podílel na přípravě části důvodové zprávy k novému zákonu o zadávání veřejných zakázek (část RIA) a na zpracování připomínek v legislativním procesu za různé odborné spolky. Má bohaté zkušenosti s přednáškovou činností, a to v rámci několika vzdělávacích institucí. Publikuje články v odborných časopisech, aktivně se věnuje přednáškové činnosti na konferencích a vede specializovaná školení.
Mgr. Katarína Fidriková
Aktuálně působí na pozici Legal Specialist v brněnském Mezinárodním centru klinického výzkumu (FNUSA-ICRC), ve kterém se věnuje zejména problematice vědy a výzkumu ve zdravotnictví.Dříve působila jako advokátka v advokátní kanceláři Vašíček a partneři, ve které se zaměřovala zejména na právní servis poskytovatelům zdravotních služeb (soukromoprávní a správněprávní aspekty), smluvní agendu obchodního práva a pracovní právo s důrazem na ochranu zaměstnavatele. Vystudovala Právnickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně.
Ing. Miloslav Valena
Miloslav Valena působí jako revizní technik a soudní znalec v oboru revizí elektrických zařízení.Od roku 1991 je členem TNK 22 při Úřadu pro normalizaci, měření a zkoušky a místopředsedou Unie soudních znalců. V současnosti se věnuje zavádění nové normy na revize EZ v Česku i na Slovensku a školí i publikuje články o revizních činnostech a činnostech souvisejících (projekty, montáž, znalecká činnost, zkušenosti z praxe).
Mgr. Bc. Eliška Wellech, LL.M.
Eliška Wellech působí jako advokátka, lektorka, poradce školám a školským zařízením. Dlouhodobě se věnuje problematice školství a pomoci školám a školským zařízením v oblastech školského, pracovního, správního a občanského práva. Specializuje se na správné použití právních předpisů při řízení škol a školských zařízení. Ve školství se pohybuje již mnoho let nejen v oblasti právního poradenství, zkušenosti má i dlouhodobého působení jako učitelka na základní a střední škole.Vystudovala Fakultu sociálních studií Masarykovy univerzity v oboru Mezinárodní vztahy a Právnickou fakultu Masarykovy univerzity oboru Právo a právní věda. Od ukončení studií působí v advokacii. Je autorkou a spoluautorkou publikací k novému občanskému zákoníku.
Vojtěch Untermüller
Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.