RNDr. Kiril Ribarov, Ph.D.
Kiril Ribarov je matematik, informatik, odborník na umělou inteligenci je předním expertem na optimalizační metody a na aplikaci rozhodovacích systémů do manažerské praxe.
Přednáší na řadě univerzit v ČR i v zahraničí a na předních MBA programech, kde jeho kurzy patří k nejvíce ceněným pro možnost okamžité aplikace do praxe.
Další autoři
Ing. Ilona Součková
Ilona Součková je vedoucí oddělení metodiky a výkonu daně z příjmů právnických osob MF ČR.Ilona Součková pracuje v daňové oblasti 30 let, ve vedoucích funkcích 20 let. Podílí se na přípravě a zpracování návrhů zákonů a dalších právních předpisů v oblasti daně z příjmů právnických osob ve spolupráci s příslušným legislativním odborem, metodicky řídí a koordinuje výměnu informací mezi daňovou správou a dalšími orgány státní správy.
Ing. Jan Vlachý, Ph.D.
Jan Vlachý pracuje jako konzultant v oblastech finančního řízení a řízení rizik, přednáší na vysokých školách a v postgraduálních kursech.Má rozsáhlou odbornou praxi, zahrnující řídící pozice v českých a zahraničních finančních institucích a implementaci projektů pro veřejnou i soukromou sféru. Je autorem řady článků v recenzovaných odborných časopisech a tří monografií, vydaných v tuzemsku a v Německu.
Ing. Jana Kotěšovcová
Ing. Jana Kotěšovcová působila jako finanční ředitelka ve společnostech Sipral a.s., Electrolux s. r. o. a Electronic date systems (EDS).Na Vysoké škole finanční a správní lektoruje v oblastech: cash flow management, finanční analýza, controlling, manažerské účetnictví, finanční účetnictví, podnikové finance a oceňování podniku. Působila též jako lektorka v zahraničí na Fachhoschule in Mainz, City University of Seattle a University of Northern Virginia.
Helena Kalivodová
Helena Kalivodová je ředitelkou společnosti Questima, která se specializuje na oceňování stavebních prací a je poradenskou, konzultační a vzdělávací společností v oblasti cen stavebních prací používající propracované moderní metody a techniky, které v kombinaci s odbornými znalostmi umožňují zabezpečit vysokou úroveň služeb pro klienty.