Logo AIVD
Konference

Olomouc: Ředitel ZŠ vs. drsné legislativní změny roku 2024/2025

Velké novely – RVP ZV – stravování – kontroly OP JAK

Termín: 23. 10. 2024
Místo konání: Hotel Flora Olomouc****

S novým školním rokem 2024/2025 vtrhnou do vaší školy velmi bouřlivé změny. Zcela zásadní dopad má snížení PHmax od 1. 9. 2024. Jak zasáhne váš rozpočet a možnosti zaměstnávání pedagogů? Zásadní převrat čeká také školní jídelny. Jaké postupy vám diktuje nejnovější metodika při vaření pro žáky s dietním omezením a jak se revolučně změní spotřební koš v roce 2025? Co vás čeká ve zbrusu novém RVP pro základní vzdělávání? Jaké nové vzdělávací oblasti, gramotnosti a kompetence se tam objeví? Kolik času budete mít na zavedení změn do ŠVP a jak co nejlépe začít? Objasníme vám také, co obnáší flexibilní novela zákoníku práce od 1. 1. 2025 pro vás a vaše zaměstnance a upozorníme na nové výzvy v rámci OP JAK II i na nejčastější přešlapy na straně škol, abyste kvůli pochybení nemuseli finance vracet.

3 590 

bez DPH.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Důležitá informace:

    Účast na této konferenci můžete hradit z nových šablon OP JAK. Rozsah je 8 vyučovacích hodin.

    Výhody konference:

    • Během jediného dne načerpáte nejdůležitější informace pro svou práci v kostce. Jasně, stručně a výstižně.
    • Dozvíte se, jaké legislativní změny nás čekají ve školním roce 2024/2025 a co má MŠMT v plánu.
    • Podrobně se budeme též věnovat aktuálním revolučním změnám v RVP pro základní vzdělávání.
    • Zjistíte, jak se aktuální novely zákonů a vyhlášek osvědčují v praxi, na jaké problémy naráží a jak je řešit.
    • Seznámíte se s možnostmi čerpání dotací šablon OP JAK II (určených pro ZŠ).
    • Není nad osobní setkání s odborníky i kolegy z jiných škol – proberte to, co vás zajímá, v příjemném prostředí, kde se o vás perfektně postaráme.
    • Všichni účastníci navíc obdrží nahrávku celé konference.

    Podívejte se na připravovaný program konference.

    Komu je konference určena:

    Ředitelům a zástupcům ředitele, vedoucím učitelům základních škol, ale i školských zařízení.

    Další informace:

    Každý účastník naší konference obdrží certifikát. V ceně konference jsou zahrnuty podkladové materiály v elektronické podobě, dárkové tašky, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd. Všichni přihlášení obdrží nahrávku konference.

    Program konference 23. 10. 2024 (9.00–15.30):

    Bouřlivé změny pro řízení ZŠ v roce 2024/2025 a dále

    • Snížení PHmax od 1. 9. 2024 a jeho dopady na rozpočet školy a zaměstnávání pedagogů
    • Novela vyhlášky pro základní vzdělávání od 1. 9. 2024
    • Novinka: Změny v odkladech školní docházky
    • Institucionalizace podpůrných pozic ve škole – na co se připravit
    • Zbrusu nová indexace škol podle náročnosti vzdělávacího procesu
    • Lex Ukrajina: změny a omezení v roce 2024/2025
    • Zákon o registrech ve vzdělávání

    Dietní stravování a chystaná reforma pro školní jídelny v roce 2025

    • Jak splnit požadavky nové metodiky pro dietní stravování (donáška a dovoz jídla)
    • Postupy a pravidla v případě přípravy dietní stravy přímo ve škole
    • Změny ve spotřebním koši v roce 2025
    • Nová výživová doporučení a nové povinnosti při přípravě jídel

    Zbrusu nové RVP ZV: Připravte svou školu na revoluční změny

    • V čem spočívá velká revize RVP ZV
    • Nové vzdělávací oblasti a nová průřezová témata
    • Nové základní gramotnosti a klíčové kompetence
    • Jak se co nejlépe připravit

    Šablony OP JAK II: Nové výzvy pro ZŠ, pravidla a postupy

    • Možnosti realizace šablon pro ZŠ a závazné termíny v OP JAK II
    • Personální šablony po novele zákoníku práce – jak na produktivní hodiny, kalkulačka šablon
    • Pravidla vzdělávání pracovníků ve vzdělávání – co je nutné doložit, jak šablony počítat
    • Jak bezchybně ukončit a vykázat projekt a pravidla pro publicitu

    Velká flexibilní novela zákoníku práce ve škole od 1. 1. 2025

    • Pracovní poměr na dobu určitou a výjimka z pravidla „třikrát a dost“
    • Nové možnosti práce na DPP/DPČ pro zaměstnance na rodičovské dovolené
    • Nové možnosti prodloužení zkušební doby
    • Změny v délce a běhu výpovědní doby
    • Nejčastější pochybení ředitelů škol v roli zaměstnavatelů

    Změna programu vyhrazena.

     Těšíme se na vás! Tým Nakladatelství FORUM

    Mgr. Bc. Eliška Wellech, LL.M.

    Eliška Wellech působí jako advokátka, lektorka, poradce školám a školským zařízením. Dlouhodobě se věnuje problematice školství a pomoci školám a školským zařízením v oblastech školského, pracovního, správního a občanského práva. Specializuje se na správné použití právních předpisů při řízení škol a školských zařízení. Ve školství se pohybuje již mnoho let nejen v oblasti právního poradenství, zkušenosti má i dlouhodobého působení jako učitelka na základní a střední škole. Vystudovala Fakultu sociálních studií Masarykovy univerzity v oboru Mezinárodní vztahy a Právnickou fakultu Masarykovy univerzity oboru Právo a právní věda. Od ukončení studií působí v advokacii. Je autorkou a spoluautorkou publikací k novému občanskému zákoníku. 

    Ing. Jan Šašek

    Jan Šašek v současnosti pracuje na pozici projektového manažera v Evropské rozvojové agentuře, kde se podílí především na přípravě a administraci zjednodušených projektů pro mateřské a základní školy po celé ČR v rámci tzv. šablon a projektů v rámci vybraných českých operačních programů. Mimo to spolupracuje na přípravě, realizaci a administraci projektů mezinárodních, zejména v rámci programu Erasmus+, Višegrádských a EHP fondů. V minulosti pracoval jako dotační specialista pro jedno z největších zemědělských družstev v ČR, kde připravoval a realizoval větší investiční projekty, zejména v rámci Programu rozvoje venkova, národních programů Ministerstva zemědělství a operačního programu SOT Ovoce a zelenina.

    Mgr. Bc. Lucie Obrovská, Ph.D.

    Lektorka je právnička Kanceláře veřejného ochránce práv, soustředí se na oblast diskriminace a problematiku školské legislativy, publikuje v oblasti antidiskriminačního práva, školské legislativy a dějin práva, věnuje se vzdělávání pedagogů a ředitelů škol.

    doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D.

    Docent Martin Rusek působí jako zástupce vedoucího katedry chemie a didaktiky chemie na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Zároveň zastává funkci proděkana pro vědu a výzkum. V rámci velké revize RVP působil jako garant pracovní skupiny. Ve své pedagogické a vědecké činnosti se zaměřuje zejména na kurikulum výuky přírodovědných oborů s důrazem na chemii – analýzu kurikula, analýzy učebnic a způsobů jejich využívání, rozvoj profesního vidění budoucích učitelů chemie, rozvoj dovedností řešit problémy. V posledních letech se intenzivně zabývá problematikou dosaženého kurikula a s ním spojenou připraveností studentů na studium (chemie) na vysoké škole.

    Hotel Flora Olomouc****

    Akce se koná v prostorách Hotelu Flora v Olomouci, který se nachází blízko Výstaviště Flora, místa konání květinových výstav Flora Olomouc. Poloha hotelu je pouhých 7 minut chůze do historického centra města, výhodou je i výborná dostupnost autem a městskou hromadnou dopravou.

    Adresa:

    Hotel Flora
    Krapkova 439/34
    779 00 Olomouc

    Doprava:

    Tramvají – zastávka Výstaviště Flora, linka č. 1, 4, 6
    – zastávka Výstaviště Flora, linka č. 6

    Pozor: v době od 1. 4. 2025 platí výluka tramvajových linek. Jedete-li na konferenci z olomouckého Hlavního nádraží, využijte tramvajové linky: 7 nebo X 1/4 do stanice Náměstí Hrdinů a poté náhradní autobusovou linku X.

    Přečtěte si více informací o hotelu.

    Mapa

    Také doporučujeme