JUDr. Ing. Jindřich Kalíšek, Ph.D.

Jindřich Kalíšek je vedoucím advokátem konsorcia #CYBERLAWYER, zapsaným mediátorem se zaměřením na spory z IT služeb a práv duševního vlastnictví, pověřencem pro ochranu osobních údajů a vysokoškolským učitelem. Dlouhodobě se zaměřuje se na problematiku informační a kybernetické bezpečnosti, ochrany osobních údajů a osobnosti v online prostředí, právo IT a duševního vlastnictví a implementaci systémů podnikové compliance. Jindřich poskytuje právní pomoc jak v rámci implementačních projektů nových technologií (umělá inteligence, cloudové služby, digitální transformace a compliance systémy), tak při významných obchodních transakcích, při přípravě legislativy a v rámci rozsáhlých compliance projektů (AIA, DORA, GDPR, eIDAS). Rád a pravidelně přednáší k otázkám prolínání práva a disruptivních technologií.

Další autoři

Ing. Anikó Molnárová

Anikó Molnárová působí jako konzultantka společnosti DYNATECH s.r.o., specializující se na problematiku finanční kontroly ve veřejné správě.

Mgr. Věra Paštiková

Věra Paštiková je daňová poradkyně. V daňovém a účetním poradenství se pohybuje již přes patnáct let a má zkušenosti s poskytováním poradenství českým i zahraničním klientům včetně velkých nadnárodních společností.

Mgr. Michal Čermák

Mgr. Michal Čermák byl v minulosti ředitel úseku veřejných zakázek Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, nyní je zadavatelem veřejných zakázek na ČVUT v Praze.Podílí se dále jako poradce pro zadávání veřejných zakázek s obzvláště složitými předměty plnění pro ministerstva a ústřední orgány státní správy a zdravotnické zařízení; Vyučuje veřejné zakázky na Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Je vlastníkem poradenské společnosti CERAP, s.r.o. – www.cerap.cz, která se zaměřuje zejména na zadávání veřejných zakázek v IT.

Vojtěch Untermüller

Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.

Mgr. Vladislava Křivová

Zaměřuje se na specializované právní služby zdravotnickým zařízením a zdravotnickým pracovníkům.

Ing. Jaroslav Nedoma

Ing. Jaroslav Nedoma je lektorem kancelářských aplikací MS Office. S Excelem se setkává denně ve své praxi při zpracování analýz a statistických výstupů z databázových systémů.Každý rok proškolí přes 1000 osob v 700 hodinách výuky. Tabulkový editor Excel školí již od roku 2009, kdy začínal jalo balíčku Office 2003.