Mgr. Marie Kunzfeldová
Marie Kunzfeldová je advokátkou, která v současnosti působí v advokátní kanceláři Škára & Partners. Specializuje se na oblast pracovního, správního a obchodního práva.
Produkty související s autorem
Další autoři
PhDr. Veronika Blaho Vitošková, Ph.D.
Veronika Blaho Vitošková vystudovala na PedF UK obor Psychologie – speciální pedagogika. Čtyři roky pracovala v neziskové organizaci podporující rodiny s dětmi se zdravotním postižením, šest let jako školní psycholožka a vedoucí poradenského pracoviště na pražském gymnáziu.Vyučuje na PedF Univerzity Karlovy v Praze ve specializačními studiu výchovného poradenství a v Ústavu profesního rozvoje pracovníků ve školství. Provozuje též vlastní poradenskou praxi.
Mgr. Ondřej Brychta
Ondřej Brychta působí při Odboru azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra ČR.Mezi lety 2008 až 2012 pracoval v oddělení zahraniční zaměstnanosti Ministerstva práce a sociálních věcí ČR, v roce 2012 pak nastoupil do oddělení koncepcí a analýz Odboru azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra ČR, kde působí dodnes. V rámci své činnosti se zaměřuje především na pracovní migraci občanů tzv. třetích zemí do České republiky.
JUDr. Hana Dvořáková
Hana Dvořáková je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.Na katedře Práva životního prostředí složila státní rigorózní zkoušku a obhájila diplomovou práci na téma „Právní aspekty odpadového hospodářství“. Od roku 1994 pracuje jako vedoucí oddělení na Ministerstvu životního prostředí, odboru výkonu státní správy II. Veřejnou správu vykonává na úseku odpadového hospodářství zejména v úseku rozhodování o odvolání proti rozhodnutí České inspekce životního prostředí a krajských úřadů a v oblasti vrchního státního dozoru pro odpadové hospodářství.
Vojtěch Untermüller
Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.
prof. Ing. Bohumil Král, CSc.
Bohumil Král je členem Katedry manažerského účetnictví Fakulty financí a účetnictví VŠE v Praze.Působí jako vyučující a obsahový garant kurzů na Pražské mezinárodní manažerské škole při VŠE, jako předseda dozorčí rady společnosti JUTA, a. s. a akademické rady České asociace finančního řízení (CAFIN). Vedle svých vědeckých a publikačních aktivit se podílí na zpracování projektů manažerského řízení v řadě podniků. Významně se také angažuje v oblasti profesního účetního vzdělávání. Je předsedou Komitétu pro certifikaci a vzdělávání Svazu účetních. Do roku 2007 byl členem Rady Komory auditorů a předsedou výboru pro auditorské zkoušky. V letech 2000 - 2003 pracoval jako reprezentant ČR ve Vzdělávacím výboru Mezinárodní federace účetních (IFAC). V letech 2004 - 2005 byl prezidentem Evropské účetní asociace (EAA). V současné době je členem Výboru pro koordinaci vzdělávání a profesní zkoušky Rady pro veřejný dohled nad auditem.