
Konference: FORUM mateřských škol Praha
Legislativní přehled • Vzdělávání Ukrajinců • Financování • Změny v zaměstnávání • Šablony a dotace
Termín: 12. 10. 2022
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání
Podzimní konání tradiční konference je přímo nabité aktuálními legislativními změnami a požadavky na ředitelky mateřských škol pro bezchybné řízení školy. Špičkoví lektoři z oboru vás upozorní na změny v zaměstnávání, shrnou chystané legislativní novinky, poradí, jak se vypořádat s aktuálními povinnostmi při vzdělávání ukrajinských dětí, a doporučí, jaké zdroje pro financování školy jsou nejvhodnější. Zúčastněte se tradičního setkání ředitelek mateřských škol v Praze, či online!
Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.
Účast na této konferenci můžete hradit z nových šablon OP JAK.
Výhody konference:
- Díky konferenci zjistíte veškeré legislativní novinky a povinnosti pro rok 2023.
- Poradíme vám, jak se vypořádat se změnami v rozsahu přímé pedagogické činnosti zástupců ředitele a jak se změny dotknou vedoucích učitelek.
- I vaši školní budovu zasáhne doslova revoluce v DPP a DPČ. Odzvoní dohodářům kvůli směrnicím EU?
- Dozvíte se, jak dopřát finanční injekci vaší mateřské škole díky doplňkové činnosti a jak využít FKSP.
- Rozebereme aktuální dotační příležitosti a zbrusu nové šablony.
- Setkáte se s ostatními ředitelkami škol, s nimiž můžete sdílet cenné zkušenosti.
- Těšit se můžete na dárečky, bohaté občerstvení i tombolu.
- Jako BONUS získáte nahrávku konference zdarma!
Pokud se nemůžete zúčastnit prezenčně, zprostředkujeme vám na vyžádání online přímý přenos.
Komu je konference určena:
Ředitelkám, ředitelům i vedoucím učitelkám mateřských škol a předškolních zařízení zajišťujících vzdělávání a volnočasové aktivity dětí (mateřských a rodinných center, firemních školek, firemních školek, dětských klubů, domů dětí a mládeže, dětských koutků apod.). Inspiraci však mohou načerpat i pedagogové MŠ a 1. stupně ZŠ.
Poznámka
Nemůžete-li se konference zúčastnit osobně, zprostředkujeme vám na vyžádání její online přímý přenos. V takovém případě prosím napište do objednávky heslo „online“.
Další informace:
Každý účastník naší konference obdrží certifikát, který může využít jako doklad o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně konference jsou podkladové materiály a nahrávka konference. V případě prezenční účasti je součástí vstupného také občerstvení a dárky od partnerů konference.
Z připravovaného programu konference (9:00–16:00)
- Legislativní přehled pro rok 2023
Aktuální přehled, co platí a co se mění pro školy a pedagogické pracovníky. Jaký je legislativní výhled pro následující školní a kalendářní rok? Připravte se na změny včas.
- Aktuální výzvy ve vzdělávání ukrajinských dětí
Co dělat v případě, kdy se dítě přihlásilo k docházce, ale školu nenavštěvuje? Co bude dál po uplynutí účinnosti zákona Lex Ukrajina? Rozebereme i nejčastější dotazy a nejistoty škol při vzdělávání ukrajinských dětí.
- Zásadní změny v rozsahu přímé pedagogické činnosti
Jak novela vyhlášky č. 75/2005 zatočí s dosavadním rozsahem přímé pedagogické činnosti pro zástupce ředitele škol? Co musíte ohlídat při úpravě úvazků? Jak se změny dotknou vedoucích učitelek MŠ? A vyplynou z novely větší pravomoci pro ředitele?
- Jak směrnice EU ovlivní zaměstnávání na DPP a DPČ
Kvůli nové informační povinnosti vůči zaměstnancům musíte od srpna tvořit povinný rozvrh práce i dohodářům. Jak informační povinnost upraví znění dohod? A jaká bude finální úprava pro český zákon?
- Finanční vzpruha pro školy
Jak můžete finančně oživit rozpočet vaší školy díky doplňkové činnosti? Tápete, jak na správné kalkulace a odměny v případě doplňkové činnosti? Na co zaměstnancům přispívat z FKSP, kam fond ukládat a do kdy musíte rozpočet na FKSP připravit?
- Zbrusu nové šablony a dotační příležitosti
Dočkáme se nových šablon a jaké projekty nás u zbrusu nových výzev čekají? Jaké budou podmínky pro jejich uplatnění? Podíváme se také na další dotační příležitosti, které vám jsou aktuálně k dispozici.
Změna programu vyhrazena

Hotel Artemis****
U Sluncové 71/14, Praha 180 00
Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Artemis, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Olympik a Tristar). Hotel se nachází nedaleko stanice metra Invalidovna linky B.
Adresa:
U Sluncové 71/14,
180 00 Praha 8
Doprava:
Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.
Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.
Autem – parkovat lze na parkovišti přímo před hotelem.
Přečtěte si více informací o hotelu.
Místo konání je bezbariérově přístupné.