Logo AIVD
Konference

Konference: MŠ v roce 2019 – financování, motivace, legislativa

Tradiční konference pro mateřské školy

Termín: 18. 3. 2019
Místo konání: TOP HOTEL Praha****

Konference: MŠ v roce 2019 – financování, motivace, legislativa

Je tady 15. konání celostátní konference určené ředitelkám mateřských škol. Víte, jaké legislativní změny Vás čekají v roce 2019? Jaké povinnosti máte jako ředitelé během správního řízení? Přijďte se zorientovat v požadavcích na vaši už tak náročnou práci, prodiskutovat své problémy a nabrat novou energii během příjemně stráveného dne!

2 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl konference pro vedení MŠ

 

V pořadí 15. tradiční konference opět přináší nezbytný přehled nových i stávajících povinností ředitelů/ředitelek mateřských škol v roce 2019. Tentokrát se detailně zaměříme na práva a kompetence ředitelů v průběhu správního řízení – jakých předpisů se musí ředitelé držet, jaké pravomoci má zřizovatel nebo jaké jsou zásady správního řízení. Dále přineseme pravidelný přehled legislativních novinek (věnovat se budeme plánované novele školského zákona, změně zákona o pedagogických pracovnících nebo představení novely inkluzivní vyhlášky) a ve světle novely financování regionálního školství doporučíme, jak sestavit rozpočet na další období. Společně se podíváme také na budování spolupráce s SPC a PPP, za jakých podmínek a s jakými problémy se na obě instituce mohou školy obracet? Jako poslední téma jsme tentokrát zvolili motivaci pedagogů ve světle rostoucího výskytu syndromu vyhoření.

Kromě bohatého programu konference pro návštěvníky opět chystáme prezentaci a zvýhodněné nabídky řady zajímavých didaktických pomůcek, her, hraček, výukových softwarů, vybavení a školních potřeb všeho druhu.

Zároveň připomeneme možnost vyhrát cenu v hodnotě 100 tisíc v rámci celostátní soutěže Mateřská škola roku 2019.

Podívejte se na připravovaný program konference.

Komu je konference určena:

Ředitelkám, ředitelům i vedoucím učitelkám mateřských škol a předškolních zařízení zajišťujících vzdělávání a volnočasové aktivity dětí (mateřských a rodinných center, firemních školek, firemních školek, dětských klubů, domů dětí a mládeže, dětských koutků apod.). Inspiraci však mohou načerpat i pedagogové MŠ a 1. stupně ZŠ.

Další informace:

Každý účastník naší konference obdrží certifikát, který může využít jako doklad o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně konference jsou podkladové materiály, dárkové tašky, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd.

Z připravovaného programu konference 18. 3. 2019 (9.00–15.30):

 Změna programu vyhrazena.

1. Sestavování rozpočtu ve světle nového financování školství

Účastníci získají praktické rady pro přípravu školního rozpočtu podle metody PHmax.

2. Přehled školské legislativy

Věnovat se budeme plánované novele školského zákona, změně zákona o pedagogických pracovnících nebo představení novely inkluzivní vyhlášky.

3. Správní řízení – Jaké kompetence má ředitelka?

Upřesníme, jakých předpisů se musí ředitelé držet, jaké pravomoci má zřizovatel nebo jaké jsou zásady správního řízení.

4. Jak předcházet vyhoření učitelů v MŠ

Syndrom vyhoření se týká až 80 % učitelů mateřských škol, během přednášky poradíme, jak mu předcházet? 

5. Nastavení spolupráce se SPC a PPP

Podíváme se také na budování spolupráce se speciálně pedagogickými centry a pedagogicko-psychologickými poradnami, za jakých podmínek a s jakými problémy se na obě instituce mohou školy obracet.

Těšíme se na vás!

Tým Nakladatelství FORUM

 

 

 

Mgr. Pavel Zeman

Pavel Zeman je bývalým ředitelem školského úřadu a vedoucím odboru školství Krajského úřadu České Budějovice, je erudovaným školitelem a lektorem v oblasti řízení a hospodaření škol.

Mgr. Jakub Dvořák

Jakub Dvořák vystudoval speciální pedagogiku, informační studia a psychologii. Je ředitelem soukromé školy Slunce, jejímiž součástmi jsou také SPC a PPP, a pracuje v organizaci poskytující širokou škálu sociálních služeb (Centrum služeb Slunce všem, o.p.s.). Těší ho, když nejlepší zájem dítěte není jen prázdná fráze. Rád se učí a zároveň rád vyučuje. Baví ho práce s dětmi ve třídě, diagnostika i poradenství s dospěláky v sociálních službách a mrzí ho, že na to má minimum času. Je akreditovaným supervizorem, ale univerzální recept na řešení všech problémů hledá stále neúspěšně. Štve ho zprofanování inkluze a je jejím zastáncem v tom pravém smyslu slova.

Mgr. Miluše Vondráková

Vedoucí metodička pro primární a preprimární vzdělávání ve společnosti EDULAB. Lektorskou a metodickou činností navazuje na svou dlouholetou praxi v předškolním a základním vzdělávání. Je spoluautorkou odborných metodických příruček Školka hrou, odborně zastřešuje a koordinuje činnost metodických center pro předškolní vzdělávání, vystupuje na odborných konferencích a seminářích.

RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA

Odborná lektorka kurzů na téma spisové služby, datových schránek a správního řádu. Mnoho let pracovala jako odborná referentka Odboru školství, mládeže a sportu Krajského úřadu Středočeského kraje a metodička spisové služby a datových schránek. V současné době se specializuje na vedení spisové služby ve školách. Působí na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy, zároveň pravidelně publikuje ve školských časopisech. Má pedagogické, přírodovědné a manažerské vzdělání. Byla lektorkou projektu vzdělávání „eGovernment ve Středočeském kraji“ a garantem oblasti elektronická spisová služba v rámci pracovní skupiny projektu „Rozvoj eGovernmentu ve Středočeském kraji“.

Mgr. Bc. Vítězslav Němčák, Ph.D.

Vítězslav Němčák v současnosti působí jako ředitel odboru legislativy MŠMT. Podílí se na zpracování návrhů právních předpisů nejen v tomto ministerstvu, ale také jako člen poradního orgánu vlády – v pracovní komisi Legislativní rady vlády. Je právním expertem v rozkladových komisích ministra školství, mládeže a tělovýchovy a ministryně spravedlnosti. Ve státní správě působil také na Ministerstvu spravedlnosti, kde zastával vedoucí pozice v právních a legislativních odděleních. Působil také jako odborný stážista na Velvyslanectví ČR ve Francii a u Soudního dvora Evropské unie. Dále se věnoval výuce legislativního procesu v seminářích ústavního práva, Právnická fakulta Masarykovy univerzity. Publikoval články v odborných časopisech (Právník, Správní právo, Časopis pro právní vědu a praxi, Státní zastupitelství), články na odborných webových stránkách a příspěvky ve sbornících z odborných konferencí.

TOP HOTEL Praha****

Akce se koná v prostorách luxusního TOP HOTELu Praha****, který je součástí hotelového komplexu TOP HOTELS GROUP a.s.. Jedná se o největší kongresový hotel v Evropě, který v letech 2013, 2014, 2015, 2016, 2017 získal prestižní ocenění Nejlepší regionální kongresový hotel a Nejlepší regionální čtyřhvězdičkový hotel roku 2016 a 2017 v soutěži Czech Hotel Awards. 

Adresa:

Blažimská 1781,

Praha 4 Chodov

149 000

 

Doprava:

Metrem – Trasa metra C, směr Háje, do zastávky Chodov - přestup na bus č. 115 do zastávky Městský archiv (zastávka autobusu je přímo před hotelem)

Autem – Ze směru od Brna, z dálnice D1: exit 1 - směr Spořilov - ul. Türkova - na světelné křižovatce rovně - po 80 m doprava do ul. Klapálkova - první ulicí doprava - TOP HOTEL Praha

               Z ostatních směrů: příjezd od Jižní spojky, sjezd Spořilov – ul. Spořilovská nahoru, sjezd Chodov – na 1. světelné křižovatce vpravo směr Türkova a okamžitě na druhé světelné křižovatce vlevo -do ul. Klapálkova - první ulicí doprava - TOP HOTEL Praha

 

Přečtěte si více informací o hotelu.

Místo konání je bezbariérově přístupné.


Také doporučujeme