Logo AIVD
Konference

Konference: Správce budovy vs. obří legislativní změny 2025

Změny v PO * Nové stavební předpisy * ESG reporting * Změny v odpadech

Termín: 20. 11. 2024
Místo konání: Praha, Hotel Olympik

Je tady 17. ročník celostátní konference věnované legislativním novinkám ve správě a provozu budov. Tentokrát se zaměříme na legislativní změny v roce 2024 a 2025. Jaký dopad mají městské stavební předpisy na vaši budovu? Které problémy musíte řešit při kontrolách klimatizace či kotelny s ohledem na nové vyhlášky k energetické účinnosti systémů? Nebude chybět změna požární bezpečnosti dobíjecích stanic od 1. 1. 2025. V neposlední řadě se dozvíte ekologické povinnosti a jaká data sbírat k povinnému ESG reportingu a jak na průběžnou evidenci odpadů od 1. 1. 2025. Zúčastněte se konference, kde se dozvíte, jaká nová pravidla musíte zavést a jaké povinnosti vás neminou.

6 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Záměr konference

    Cílem konference pro správce budovy: Správce budovy vs. obří legislativní změny 2025 je srozumitelně a komplexně vás seznámit s aktuální legislativou a nejnovějšími tématy pro úspěšnou správu nemovitostí.

    V rámci konference se zaměříme na aktuální pravidla roku 2024 a nová od 1. 1. 2025Jak podle městských stavebních předpisů provádět rekonstrukci budovy a které dokumenty k tomu potřebujete. Kdo vám musí schválit instalaci elektrické požární signalizace k elektromobilům a jak zajistit EPS systém dle počtu parkovacích míst. Co vše potřebujete měřit pro povinný ESG reporting a jak se připravit na velkou změnu průběžné evidence odpadů od 1. 1. 2025. Jak si hlídat kontroly technických zařízení pro vytápění a chlazení podle nových prováděcích vyhlášek.

    Pokud se nemůžete zúčastnit prezenčně, zprostředkujeme vám na vyžádání online přímý přenos. Stačí do objednávky uvést heslo „online“.

    Více informací naleznete v obsahu konference!

    Komu je konference určena

    Konference je určena správcům majetku i budov, facility manažerům, technikům a vedení firem a organizací. Konference bude přínosná pro každého, kdo vlastní či spravuje nebytové prostory, ať už se jedná o budovy soukromé či veřejné.

    Hlavní přínos pro účastníky

    • Během jediného dne načerpáte nejdůležitější informace pro svou práci v kostce. Jasně, stručně a výstižně.
    • Dozvíte se, jaké legislativní změny nás ve vyhrazených technických zařízení a požární ochraně.
    • Podrobně se budeme také věnovat kontrolám budov – kdy vás navštíví inspektoři a zda vám udělí sankce.
    • Inspirujete se nejnovějšími vychytávkami, které vám usnadní práci.
    • Získáte aktuální informace o povinné dokumentaci.
    • Získáte nahrávky přednášek, které si můžete pouštět znovu a znovu.
    • Není nad osobní setkání s odborníky i kolegy z vaší profese – proberte to, co vás zajímá, v příjemném prostředí, kde se o vás perfektně postaráme.
    • Všichni účastníci navíc obdrží nahrávku celé konference.
    • Obdržíte certifikát o účasti.

    Další informace

    Každý účastník naší konference obdrží certifikát. V ceně konference jsou zahrnuty podkladové materiály, teplý oběd, občerstvení a nahrávka z konference. Pokud se nebudete moct zúčastnit prezenčně, zprostředkujeme vám na vyžádání online přímý přenos.

    Hlavní témata konference (9,00–15,00)

    Technická zařízení: Nové vyhlášky 2024 k energetické účinnosti systémů vytápění a chlazení
    ● Jak dle nových vyhlášek kontrolovat váš systém vytápění a chlazení?
    ● Kdo provádí kontrolu energetické účinnosti vaší klimatizace a kotelny?

    Změny v požární ochraně dobíjecích stanic od 1. 1. 2025 na Vašem parkovišti
    ● Víte, kolik dobíjecích stanic a EPS systémů musíte mít od 1. 1.?
    ● Jak zajistit instalaci automatizace a kontroly vaší budovy k PO?

    NOVÉ stavební předpisy: Jak a kde můžete rekonstruovat budovy?
    ● Víte, jak nově můžete provádět stavební práce ve vaší budově?
    ● Můžete žádat o výjimku, když spravujete budovy ve více oblastech ČR?
    ● Nové stavební předpisy Prahy, Brna a Ostravy pro města

    ZMĚNY v průběžné evidenci odpadů od 1. 1. 2025 + nové ohlašovací povinnosti
    ● Co musíte nově uvádět do průběžné evidence odpadů?
    ● Jak řadit odpad dle nových druhů a kategorií?

    ZÁSADNÍ ESG REPORTING: Měření a sběr dat o uhlíkové stopě v budovách
    ● Jak musíte počítat emise ze spotřeby vody, elektřiny či plynu?
    ● Kdo Vám změří emise skleníkových plynů Scope 1 a 2?

    (změna programu vyhrazena)

     

    Ivana Nohová

    Ivana Nohová je II. viceprezidentskou Profesní komory požární ochrany. Přes 14 let projektovala pozemní stavby a 2 roky pracovala jako investiční technik na velkých průmyslových stavbách. Řídila také stavební prevenci na HZS Královéhradeckého kraje. V současnosti externě vyučuje na ČVUT Praha a vede odborná školení.

    Tomáš Fencl

    Tomáš Fencl je odborník v oblasti prevence rizik a požární ochrany s více než 20letou praxí. Tomáš Fencl je odborně způsobilá osoba v prevenci rizik a v požární ochraně. Působí také jako specialista havarijního plánování a jako koordinátor BOZP na staveništi a je zároveň garantem akreditovaného kurzu a zkoušek osob odborně způsobilých k prevenci rizik při Domu techniky Pardubice. Je majitelem a jednatelem společnosti FENCL SAFETY s.r.o.

    Ing. Mgr. Luděk Nezmar, MBA

    Luděk Nezmar se specializuje na ochranu osobních údajů a zároveň publikuje odborné články a publikace na téma GDPR. Také se specializuje na ESG reporting a udržitelnost firem. V minulosti řídil několik společností z různých odvětví. Ve všech byl konfrontován se zpracováním velkého množství dat a jejich následným využitím v managementu firem. Problematiku zpracování dat pak poznal jak ze strany uživatele – manažera, tak z pohledu architekta a programátora. V posledních letech se aktivně zabývá zpracováním a ochranou dat, modelací firemních procesů, efektivním využíváním moderních technologií v oblasti ICT a kybernetickou bezpečností.

    Ing. Petr Šulc

    Petr Šulc vystudoval vodní hospodářství na Fakultě stavební ČVUT a specializoval se na oblast ochrany životního prostředí. Je výkonným ředitelem společnosti sfe consulting s.r.o. a Svazu průmyslu druhotných surovin ČR. Již řadu let působí jako poradce pro firemní ekologii. Zabývá se zejména problematikou odpadového hospodářství, ale i další ekologickou agendou. Získal cenné odborné i manažerské zkušenosti v oblasti technické ochrany životního prostředí, včetně problematiky krizového řízení. Díky svému působení ve veřejné správě zná rozhodovací procesy orgánů veřejné správy a dovede efektivně komunikovat se správními úřady.

    Ing. Jindřich Pater

    Jindřich Pater je místopředsedou ČKAIT – Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě. Je autorizovaným inženýrem TZS, TPS a EA. Působí také jako člen Redakční rady časopisu Zprávy a informace ČKAIT a člen Hodnotitelské poroty Ceny Inženýrské Komory ČKAIT. Je autorem pomůcek elektronického profesního informačního systému ČKAIT PROFESIS. Spolupracuje s MPSV v rámci skupiny Bezpečnost na staveništi a s MPO ČR při Radě vlády pro stavebnictví.

    Praha, Hotel Olympik

    Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Olympik, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Artemis a Tristar).

    Adresa:

    Sokolovská 138, Praha 8 186 76

    Doprava:

    Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

    Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

    Autem – parkovat lze na placeném parkovišti v hotelovém komplexu.

    Přečtěte si více informací o hotelu. Místo konání je bezbariérově přístupné.

    Mapa

    Také doporučujeme